تابلو سازی

تابلو استیل با دوغی

نحوه سفارش تابلو استیل

تابلو استیل با دوغی چیست؟ تابلوهای تبلیغاتی به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که برای نام گذاری هر کدام، از ویژگی های آن ها استفاده می شود.

برای مثال جنس سازنده تابلو می تواند باعث شود که نام یا مدل خاصی برای تابلو انتخاب کنیم. به عنوان نمونه برخی از تابلوها، مانند تابلو استیل با دوغی، از متریال استیل ساخته می شوند. همین استیل بودن ماده اولیه، خود در نامگذاری نهایی تابلو تاثیر داشته است.

اینکه از تابلو حروف استیل، برای چه مواردی باید استفاده کرد یا اینکه چنین تابلوهایی، چه ویژگی هایی دارند، موضوع بحث امروز ما است که در همین مطلب به آن می پردازیم.

تابلو استیل با دوغی

تابلو استیل با دوغی

به طور کلی وقتی صحبت از استیل با دوغی می شود، منظور حروف برجسته ای است که از جنس استیل ساخته شده اند. البته تابلوهای استیلی خود چندین نوع هستند و استیل با دوغی تنها یک مورد از آن ها است.

در بعضی از موارد تابلوهای استیل با دوغی را به صورت تلفیقی با سایر متریال ها از جمله پلکسی گلاس می سازند. این تلفیق یکی از زیباترین و پرفروشترین نوع تابلوها است که می توان برای ساختمان ها، ارگان ها، مغازه ها، فروشگاه ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار دارد.

دقت داشته باشید که تابلوهای استیلی، در رنگ های متنوعی ساخته می شوند و برای انتخاب رنگ، باید به دکوراسیون محل موردنظر توجه داشته باشید. به هرحال می توانید تابلوی موردنظر خود را در رنگ های طلایی، نقره ای، سورمه ای یا دودی سفارش دهید. راستی این نکته هم ناگفته نماند که شما می توانید تابلو را به صورت مات یا براق هم سفارش دهید.

تلفیق تابلو استیل با پلکسی گلاس

همان طور هم که اشاره کردیم، تابلو استیل با دوغی را می توان با سایر متریال ها از جمله پلکسی گلاس ترکیب کرد. منظور از پلکسی گلاس، شیشه ‌ای مات است که در تابلوسازی به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی که حروف استیل آماده شد، پلکسی گلاس را مطابق با همان حروف برش می دهند و به عنوان زیرساز حروف مورداستفاده قرار می دهند. انجام دادن این کار، باعث می شود که قابلیت روشنایی در حروف استیل ایجاد شود.

لازم به ذکر است که این قابلیت با استفاده از اس ام دی های بلوکی ایجاد می شود. هنگامی که پلکسی گلاس را برای زیرسازی حروف آماده می کنند، معمولا آن ها را کمی بزرگتر برش می زنند تا کار تمیز و شیک شود.

تلفیق تابلو استیل با پلکسی گلاس

تابلو استیل با‌دوغی پانج

تابلو استیل با دوغی پانج یکی دیگر از روش های ساخت تابلوهای استیلی است که درواقع در این روش حروف ها را به شکل مدرن می سازند. به همین دلیل است که از جذابیت و گیرایی بیشتری نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی برخوردار است.

تجربه ثابت کرده است که این گونه تابلوها، تاثیر قابل توجهی روی جذب مشتری ها دارد. در این روش ساخت تابلوهای تبلیغاتی، همان طور هم که از نام آن پیدا است، از حروف های پانج شده استفاده می شود.

لازم به ذکر است که نوع پانج بسته به سفارش مشتری می تواند از نظر ظاهر، فرق داشته باشد. همچنین برای ایجاد پانچ روی حروف، از دستگاهی به نام فایبر استفاده میکنند که درواقع برای برش مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل است که این روش معمولا قیمت بیشتری دارد.

ویژگی های تابلو استیل با دوغی

در ادامه ویژگی های تابلو استیل با دوغی را به شما معرفی می کنیم:

  • مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و گرما دارد.
  • زنگ نمی زند و دچار خوردگی نمی شود.
  • هیچ وقت مات یا کدر نمی شود و همیشه جذابیت و گیرایی خود را دارد.
  • به راحتی تمیز می شود.

تست اصل بودن تابلو

اگر تابلو استیل با دوغی واقعا از ورق های استیل اصل ساخته شده باشد، هیچ وقت کدر نمی شود. برای تست کردن این موضوع یک راه حل وجود دارد که به شما کمک می کند تا بفهمید، واقعا تابلو از استیل اصلی ساخته شده است یا خیر؟ کافی است که از یک آهنربا استفاده کنید. ورق اصلی هیچ وقت به آهنربا نمی چسبد و اگر چسبید، مطمئن شوید که تابلوی موردنظر از روکش استیل است.

کاربردهای تابلو‌استیل با‌‌دوغی

از این مدل تابلوها، در بسیار از موارد می توان استفاده کرد. هم در فضای درونی و هم در فضای بیرونی ساختمان ها میتوان چنین تابلوهایی را مشاهده کرد که ظاهری لوکس و شیک به نما بخشیده اند. با توجه به این که این تابلوها تنها از حروف برجسته تشکیل شده اند، همیشه در مکان های خاص و زیبا مورد استفاده قرار می گیرند. شما هم میتوانید برای افزایش میزان جذابیت محیط از این مدل تابلو استفاده کنید. تابلو استیل دوغی به غیر از موضوع زیبایی و جذابیت، کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

ویژگی های تابلو استیل با دوغی

نحوه سفارش تابلو استیل

برای سفارش تابلو استیل با‌دوغی در ابتدا سفارش مشتری در نرم افزار کورل طراحی می شود. بعد از این که طراحی به اتمام رسید، طرح به مشتری نمایش داده می شود تا به تایید نهایی برسد.

در صورتی که طرح مورد تایید مشتری قرار گرفته باشد، قیمت نهایی مشخص می شود. قیمت هم به تعداد ورق هایی که استفاده می شود، فونت، الگوی طراحی، تعداد لامپ های SMD و مواردی از این قبیل بستگی دارد. بعد از اتمام کار تابلو سازی، تابلو برای برای نصب آماده می شود و عملیات نصب هم برای مشتری انجام خواهد شد.

نکته مهمی که درباره سفارش تابلو استیل باید به آن اشاره کرد، این است که در هنگام سفارش چنین تابلویی نمی توان از همان اول به صورت چشمی قیمت داد. برای تعیین قیمت کار، حتما باید طرح انجام شود و بعد از آن می توان با محاسبه مواد اولیه و سایر مواردی که اشاره کردیم، هزینه نهایی کار را تعیین کرد.

جمع بندی

تابلو استیل دوغی یکی از انواع تابلوهایی است در واقع به شکل حروف برجسته ساخته می شود. از این نوع تابلو میتوان در بسیاری از مکان استفاده کرد. در این مطلب هرآنچه که لازم بود درباره این تابلو بدانید را گفتیم و در نهایت به نحوه سفارش هم اشاره ای کردیم.

لازم به ذکر است که حتما به نکاتی که درباره اصل بودن تابلو استیل گفتیم، دقت داشته باشید. چون در بعضی از مکان ها از تابلوهای بی کیفیت که تنها روکش استیل دارند استفاده می شود. در صورتی که اگر از تابلو استیل اصل استفاده کنید، تا مدت زیادی به بهترین حالت ممکن سالم و زیبا باقی می ماند. پیشنهاد می کنیم برای اینکه یک تابلو اصلی خریداری و سفارش دهید از طریق مجموعه ما، یعنی مجموعه چاپان برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *