تابلو سازی

تابلو استیل لبه پانچ

مزیت تابلو استیل نسبت به تابلو چلنیوم

تابلو استیل لبه پانچ چه ویژگی هایی دارد؟ استفاده از این نوع تابلو برای مغازه ها، تالارها، فروشگاه ها، ساختمان های تجاری و خصوصی علاوه بر این که معرف برند یا نام مکان است، به زیبایی و گیرایی نمای آن مکان کمک زیادی می کند.

دلیل جذابیت این مدل تابلوها، داشتن روشنایی و همچنین پانچ بودن لبه های آن است. اگر دوست دارید چنین تابلویی سفارش دهید، لازم است که حتما در ابتدا، اطلاعات کافی از این مدل تابلوها را کسب کنید.

تابلو استیل لبه پانچ

تابلو استیل لبه پانچ چیست؟

هر یک از تابلوهای تبلیغاتی از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. تابلو لبه پانچ، از استیل ضدزنگ استفاده می شود. البته بعضی از تابلو سازی ها از ورق های استیل اصل استفاده نمی کنند و همین امر باعث خراب شدن سریع تابلو می شود.

بنابراین برای سفارش تابلو، حتما باید سراغ تابلوساز معتبر بروید. یکی از سوالات متداولی که پیش می آید این است که چطور می توان اصل بودن یک تابلو استیلی را تشخیص داد؟ برای این کار کافی است از آهنربا استفاده کنید. ورق استیل اصل، به آهنربا نمی چسبد. اگر چسبید، می توانید به تقلبی بودن آن پی ببرید. به هرحال برای این که خیالتان راحت باشد، بهتر است برای طراحی و ساخت تابلو از وب سایت مجموعه چاپان دیدن کرده و در صورت مشورت با کارشناسان و متخصصین برای ثبت سفارش اقدام کنید.

ساختار تابلوهای لبه پانج

این نوع تابلوها معمولا به شکل حروف برجسته هستند که در طرح های مختلفی ساخته می شوند. برای ساخت چنین تابلوهایی ابتدا طرح اولیه آن ها با استفاده از نرم افزار طراحی می شود.

سپس پس از تایید مشتری، با استفاده از دستگاه، برش های لازم انجام می شود. لازم به ذکر است که درون تابلو استیل لبه پانچ از نوردهی SMD استفاده می شود. این نوع نور، باعث ایجاد برق ملایم در نگاه افراد می شود که روی جذب آن ها به سمت فروشگاه یا مغازه شما تاثیر بسزایی دارد.

لازم به ذکر است که به غیر از استیل از متریال های دیگر هم برای ساخت تابلوهای لبه پانچی استفاده می شود. برای مثال میتوان به پلکسی گلاس و چلنیوم اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تابلوهای پانجی خود به چند نوع دسته بندی میشوند. برای مثال میتوان به نوع ستاره ای و الماسی اشاره کرد. انتخاب هر یک از این مدل ها بستگی به سلیقه هر فرد دارد.

تابلو استیل لبه پانچ چیست؟

انواع تابلوهای استیل

به طور کلی تابلوهای استیلی از جمله تابلو استیل لبه پانچ به چند نوع تقسیم بندی می شوند. برای مثال می توان به تابلو استیل طلایی اشاره کرد. این نوع تابلو یکی از پراستفاده ترین تابلوهایی است که در اغلب مکان ها دیده می شوند.

نوع دیگری از تابلوهای استیلی که می توان از آن نام برد، تابلو استیل نقره ای است که این نوع هم در مکان های خاصی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که شیوه ساخت دو تابلو شبیه به هم است و تنها در مواد اولیه(فلز به کار رفته) با هم فرق دارند.

مزیت های استفاده از تابلوهای لبه پانچ

یکی از مزیت هایی که استفاده از تابلو استیل لبه پانچ دارد، این است که می توان در تمامی فضاهای درونی و بیرونی آن را مورد استفاده قرار داد. استفاده از این نوع تابلو، باعث ایجاد جلوه و درخشش خاصی در تاریکی شب می شود.

بنابراین نام برند شما نسبت به سایر برندهایی که از تابلوهای معمولی استفاده می کنند، بیشتر و بهتر دیده می شود. اگر هم دوست ندارید که تابلو نور پشت داشته باشد، می توانید آن را از نوع بدون نور سفارش دهید و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند تابلوی پانچی بدون نور نصب کنند که این مورد به سلیقه آن ها بستگی دارد. درصورت تمایل به نور پس زمینه هم از نور SMD در تابلو استفاده می شود.

لازم به ذکر است که عمر این مدل تابلو بسیار بالا است و تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید. درضمن حتی اگر تابلو را بدون نور سفارش دهید، براقیت آن همچنان بالا خواهد بود و نگاه ها را به خود جذب می کند.

از دیگر مزیت های استفاده از تابلو لبه پانج می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر عواملی مانند ضربه، رطوبت، گرما و نور شدید آفتاب اشاره کرد. درضمن در صورت استفاده طولانی مدت از تابلو استیل لبه پانچ، نیازی به نگرانی بابت زنگ زدگی آن نخواهید داشت. چون این مدل تابلو، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مزیت های استفاده از تابلوهای لبه پانچ

مزیت تابلو استیل نسبت به تابلو چلنیوم

یکی از مزیت های بسیار خوبی که تابلو استیل نسبت به تابلو حروف چلنیوم دارد، این است که از نظر قیمت، مقرون به صرفه است و کسانی که نمی خواهند برای تابلو هزینه زیادی صرف کنند، استفاده از تابلو استل لبه پانچ بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود.

استفاده از دستگاه لیزر در ساخت تابلو استیل لبه پانچ

همان طور که اشاره کردیم، برای ساخت تابلو استیل لبه پانچ از حروف برجسته استفاده می شود. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که این حروف را چطور طراحی و تولید می کنند؟

طراحی حروف با استفاده از نرم افزار کامیپوتری انجام می شود؛ اما برای تولید نهایی حروف برجسته، از دستگاه لیزر برای برشکاری استفاده می شود. با استفاده از دستگاه لیزر به راحتی می توان طرح مورد نظر را با دقت بسیار بالایی برش زد و برای مراحل بعدی تابلوسازی آماده کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از تکنولوژی برش با لیزر، کیفیت کار تابلوسازی را چندین برابر می شود و حتما توصیه می شود که برای سفارش تابلو، مطمئن شوید که تابلوساز موردنظر از دستگاه لیزر با کیفیت برای برش استفاده می کند.

در بعضی از تابلوسازی ها برای برش حروف از قیچی استفاده می شود که این کار باعث می شود گوشه های موج دار دور حروف ایجاد شود. در نتیجه ظاهر تابلو زیبا نخواهد شد.

سخن آخر

تابلو استیل لبه پانچ یکی از انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی است که برای ساخت آن از حروف برجسته استفاده می شود. این مدل تابلوها انواع مختلفی دارند که در همین مطلب به آن ها اشاره کردیم.

استفاده از تابلوهای استیلی مزیت های بسیار زیادی دارد. برای مثال بعد از گذشتن مدت زیادی، دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شوند. همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل خارجی دارند. تمیز کردن آن بسیار راحت است و تاثیر فوق العاده ای در جذب عابرین دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *