تابلو سازی

تابلو چلنیوم نور آندریک

قیمت تابلو های چلنیوم نور آندریک

تابلو چلنیوم نور آندریک چیست؟ امروز می خواهیم در مورد این نوع تابلو که یکی از مدرن ترین دستاورد های صنعت تابلو سازی است، صحبت کنیم. این تابلو که به آن تابلو چلنیوم نور مخفی نیز گفته می شود جلوه بصری بسیار جذابی دارد و به کارگیری آن می تواند به راحتی میزان جذب مشتری کسب و کار های مختلف را افزایش دهد.

البته، از آن جایی که تابلو چلنیوم نور آندریک تقریباً در رده محصولات جدید این صنعت قرار دارد، ممکن است که خیلی از افراد در مورد قابلیت های آن اطلاعات کافی نداشته باشند. از این رو ما قصد داریم در ادامه این مطلب آن را به طور کامل معرفی کنیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا این نوآوری صنعت تابلو سازی را بهتر بشناسید.

تابلو چلنیوم نور آندریک

تابلو چلنیوم نور آندریک

تابلو چلنیوم نور آندریک، یک نوع تابلو تبلیغاتی بسیار جذاب است که با استفاده از چلنیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود. در کنار  نور پردازی بسیار جذابی که در آن انجام می شود، یک سری لامپ SMD نيز در آن تعبیه می شود که میزان کارایی آن را به صورت مشهودی افزایش می دهد و به همین دلیل در حال حاضر در حرفه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

البته، این مدل تابلو امروزه در طرح های متنوعی به بازار عرضه می شود که هر کدام کارایی خاصی دارند و از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ما قصد داریم در ادامه این بحث تمام ابعاد آن را به طور دقیق، مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی انواع تابلو چلنیوم نور آندریک

طراحی و ساخت محصولات متنوع، در دنیای امروز که صنعت روز به روز بیش تر پیشرفت می کند و هر روز، محصولات جدید تری به بازار عرضه می شود، کار چندان ساده ای نیست. اما از آن جایی که تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خوشبختانه اصل تنوع به خوبی در آن رعایت می شود. ب

ه طور مثال نیز می توان به تنوع طراحی تابلو چلنیوم نور آندریک، اشاره کرد که موجب تولید محصولات بسیار جذابی شده است و مهم ترین آن ها به شرح ذیل است:

  • تابلو چلنیوم نور آندریک ترکیبی با لایت باکس

نخستین نمونه تابلو چلنیوم نور آندریک، تابلو هایی هستند که با استفاده از لایت باکس ساخته می شوند و جالب است بدانید که به کارگیری این نوع متریال خاص، برای تولید تابلو چلنیوم نور آندریک، سبب شده است که فرصت بهتری برای طراحی و ساخت تابلو های زیبا و کاربردی فراهم شود.

  • تابلو چلنیوم نور آندریک ترکیبی با ترموود

یک نوع دیگر از تابلو های چلنیوم نور آندریک، تابلو هایی هستند که با استفاده چوب ترموود تولید می شود. این مدل تابلو ها هم ظاهر شیکی دارند و هم در قیاس با سایر مدل ها، مقاومت بیش تری دارند.

  • تابلو چلنیوم نور آندریک با تابل پولکی

یکی دیگر از انواع تابلو چلنیوم نور آندریک، تابلو هایی هستند که با استفاده از تابل پولکی که ساختاری براق و درخشان دارد، ساخته می شوند و از لحاظ کارایی بسیار عالی هستند.

  • تابلو های چلنیوم نور آندریک با کامپوزیت

نمونه دیگر تابلو های نور آندریک، با استفاده از یک سری ورق های آلومینیومی شفاف و براقی به نام کامپوزیت ساخته می شوند. کامپوزیت در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود و به کارگیری آن در این تابلو ها جلوه بسیاز زیبایی به تابلو های چلنیومی می بخشد.

معرفی انواع تابلو چلنیوم نور آندریک

نحوه نور پردازی تابلو های چلنیوم نور‌آندریک

همان طور که می دانید مهم ترین رکن تابلو های چلنیوم نور‌آندریک، نور پردازی آن است. نور پردازی معمولاً به دو صورت انجام می شود که عبارتند از:

  • نور پردازی مخفی

اولین شیوه نور پردازی که در این نوع تابلوها به کار گرفته شده شیوه نور پردازی مخفی است. در این روش یک سیستم تابش نور مخفی بر روی تابلو نصب می شود. یک سری فضا های خالی در تابلو در نظر گرفته می شود. این فضاها جلوه بسیار جذابی ایجاد می کند.

  • نور پردازی داخل حروف

روش دیگری که برای نور پردازی در تابلو های نور‌آندریک، وجود دارد نور پردازی داخل حروف است. در این روش، لامپ های اس ام دی بر روی تابلو نصب می گردند و سپس پشت حروف برجسته تابلو، تعبیه می شوند و با روشن شدن آن ها، یک نور بسیار زیبایی تولید می شود که یک صحنه بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

قیمت تابلو های چلنیوم نور‌آندریک

ساختار تابلو های چلنیوم نور‌آندریک با ساختار سایر تابلو های تبلیغاتی تفاوت زیادی دارد. همین موضوع سبب می شود که قیمت آن ها، بسیار بیش تر باشد. اما با این وجود باز هم این مدل تابلو ها در قیاس با سایر مدل ها کاربرد بیش تری دارند. نکته بسیار مهمی که در مورد قیمت آن ها وجود دارد. در حین خرید باید جدی گرفته شود. مسأله نحوه تعیین قیمت است.

فرآیند تعیین قیمت، معمولاً بر اساس مؤلفه های متفاوتی انجام می شود. این مؤلفه ها همسو با نوساناتی که در بازار ایجاد می شود تغییر می کنند. از این رو نمی توان یک قیمت ثابتی برای آن ها اعلام کرد.

توصیه ما به کسانی که قصد انتخاب تابلو حروف چلنیوم را دارند؛ این است که به قیمت توجه زیادی نداشته باشند چرا که این مدل تابلو ها کارایی خوبی دارند و مسلماً استفاده از آن ها، می تواند میزان سودآوری را  به طور قابل ملاحظه ای افزایش بدهد.

نحوه نور پردازی تابلو های چلنیوم نور آندریک

سخن پایانی

ما در این مطلب یکی از به معرفی بهترین تابلو های تبلیغاتی که تحت عنوان تابلو های چلنیوم نور‌آندریک پرداختیم. سعی کردیم که آن ها را از همه لحاظ مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم که مطالب یاد شده برای معرفی این تابلو کاربردی مفید بوده باشد.

البته، از آن جایی طراحی تابلو های تبلیغاتی باید طبق ماهیت یک حرفه انجام شود، پیشنهاد ما این است که طراحی آن را  به یک متخصص بسپارید تا بتوانید به معنای واقعی کلمه از قابلیت های بی نظیر این تابلو ها، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *