تابلو سازی

تابلو چلنیوم کریستالی

پی وی سی PVC زیر کار چلنیوم کریستال

تابلو چلنیوم کریستالی و یا همان تابلو حروف برجسته با پلکسی کریستال ( شیشه ای ) می باشد. این تابلو ( تابلو چلنیوم کریستال ) بسیار زیبا بوده و جزء خاص ترین تابلوهای قابل تولید در کشورمان می باشد.

امروز می خواهیم در مورد یکی از جذاب ترین نوآوری های صنعت تابلو سازی به نام تابلو چلنیوم کریستالی صحبت کنیم. این نوع تابلو از لحاظ ظاهری بسیار زیبا است و سبک طراحی آن به گونه ای است که مشاغل زیادی می توانند از آن استفاده کنند.

به همین دلیل، در قیاس با سایر تابلو های تبلیغاتی کاربرد بیش تری دارد و از آن جایی که نحوه انجام تبلیغات به طور مستقیم بر میزان موفقیت یک حرفه تأثیر می گذارد ما قصد داریم در ادامه این مطلب، این نوع تابلو تبلیغاتی جذاب را به طور کامل معرفی کنیم. به شما نیز پیشنهاد می دهیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید.

تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم کریستالی، تابلویی است که با استفاده از پلکسی گلاس و دانه های کریستال تولید می شود و طرح های برجسته بسیار جذابی بر روی آن، درج می گردد.

جالب است بدانید که به کارگیری لامپ های اس ام دی در  کنار این نوع متریال خاص، توانسته است میزان جذابیت این مدل تابلو ها را دو چندان کند و از آن جایی که این تابلو ها از لحاظ کارایی نیز واقعاً بی نظیر هستند، تنوع آن ها روز به روز بیش تر می شود.

ما نیز قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این نوع تابلو، در ادامه این بحث برخی از مهم ترین انواع آن را به شما معرفی نماییم.

معرفی انواع تابلو چلنیوم کریستالی

به کارگیری فناوری های جدید و کاربردی، توانسته است سرعت طراحی و ساخت تابلو های تبلیغاتی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. تابلو چلنیوم کریستال نیز از این قاعده استثنا نمی باشد و امروزه در تنوع بسیار بالایی به بازار عرضه می شود که مهم ترین آن ها، به شرح ذیل است:

  1. تابلو چلنیوم کریستالی شیشه ای

یکی از پر کاربرد ترین انواع تابلو های چلنیوم کریستال، تابلو های چلنیوم کریستال شیشه ای است که با استفاده از کریستال شیشه ای ساخته می شوند و جزء تابلو های شیک و لاکچری محسوب می شوند.

  1. تابلو چلنیوم کریستالی پلکسی گلاس

نوع دیگر تابلو های چلنیوم کریستال، تابلو هایی هستند که با استفاده از پلکسی گلاس تولید می شوند. این مدل تابلو ها در اشکال و ابعاد متنوعی، به بازار عرضه می شوند و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به تابلو چلنیوم کریستال شیشه ای دارند و به معنای واقعی کلمه زیبا هستند.

  1. تابلو چلنیوم کریستالی فلزی

یکی دیگر از انواع تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم کریستال فلزی است که مانند نمونه قبلی از پلکسی گلاس ساخته می شود و فقط به دلیل این که در ساخت آن از یک سری فلزات نیز استفاده می شود ممکن است یک سری تفاوت های جزئی با نمونه قبلی داشته باشد.

  1. تابلو چلنیوم کریستالی لترمکس

یک مدل دیگر از تابلو های چلنیوم، تابلو چلنیوم کریستال لترمکس است که برای ساخت آن از یک نوع شیشه خاص استفاده می گردد. جالب است بدانید که به کارگیری این مدل شیشه، برای ساخت تابلو چلنیوم لترمکس، جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است و میزان جذابیت آن را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده است.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم کریستالی

در تابلو سازی حروف چلنیوم کریستال؛

  • ابتدا روی کار با پلکسی کریستالی رنگ دلخواه شما عزیزان برش می خورد.
  • امکان پانچ لبه کار هم ممکن می باشد.
  • سپس لبه کار خم می خورد.
  • بعد از این کار لامپ های اس ام دی SMD روی پی وی سی PVC زیر کار وصل می گردد. که این کار باعث می شود که تابلو روشن شود.
  • نتیجه آن شکل تابلو به شکلی می شود که یکی از خاص ترین و زیبا ترین تابلوهای موجود در ایران می شود.

برندهای مورد استفاده در ساخت تابلو‌های چلنیوم کریستالی

برای ساخت این تابلو، مجموعه چاپان برای پلکسی روی کار از ورق های کریستال؛ یرلانگ year long با کیفیت و دوام رنگی بالا با گارانتی 20 ساله استفاده می کند.

  • چلنیوم لبه کار ما نیز از ورق های آلمینیومی آلوراپید alurapid که ساخت کشور اسپانیا می باشد استفاده می گردد.
  • اس ام دی SMD های مجموعه ما برند گلکسی galaxy بوده که دارای چیپ های high bright ساخت تایوان می باشد. همچنین این اس ام دی SMD دارای برد PCB با ضخامت مس استاندارد می باشد.
  • همچنین توسط مجموعه ما این محصول گارانتی مادام العمر می گردد.
  • لبه کار های حروف چلنیوم تولید مجموعه چاپان توسط جدیدنرین دستگاه ها خم خرده و باعث می شود کار کاملا یک دست و بدون فرو رفتگی آماده گردد.
  • بدون شک همکارانی که حروف را با دست خم می کنند بسیار توانا و حرفه ای می باشند. اما بدون شک دقت دستگاه از دست های پر توان عزیزان همکار بیشتر می باشد.
  • پی وی سی PVC زیر کار 10 میل کره ای کاملا ضخیم بوده و توسط لیزر برش آن صورت می گیرد.

بسیاری از عزیزان همکار به جای برش پی وی سی pvc توسط لیزر ، زیر کار را بعد از کشیدن الگو توسط اره مویی و دست انجام می دهند. که این امر موجب خوب چفت نشدن پی وی سی PVC با رویه کار می شود. به همین جهت موجب گرفتن گرد و خاک و کم نور شدن تابلو به مرور زمان می شود. و یا از پی وی سی های 5 میل و ضعیف استفاده می نمایند که باعث شکستن حین نصب می شوند.

تابلو چلنیوم کریستال

مراحل تولید تابلوهای چلنیوم کریستالی

  1. ابتدا لبه کار به رنگ دلخواه شما عزیزان توسط دستگاه خم می خورد.
  2. به وسیله لیزر پلکسی کریستال روی کار برش می خورد.
  3. امکان پانچ لبه کار هم ممکن می باشد. (در صورت درخواست)
  4. امکان تغییر لبه کار چلنیوم با نئون پلاستیک هم می باشد. (در صورت درخواست)
  5. پی وی سی زیر کار توسط لیزر برش می خورد.
  6. اس ام دی های فوق العاده با کیفیت ما توسط مجرب ترین افراد و با فاصله های بسیار کم روی زیر کار نصب می شوند.
  7. سیم کشی های اس ام دی ها انجام می گیرد.
  8. کار برای نصب ارسال می گردد.
  • نور تابلو‌چلنیوم کریستالی

از لحاظ نور ما این گارانتی را به شما می کنیم که هیچ تابلویی در ابعاد برابر نور تابلوهای ما را ندارد.

البته به 2 دلیل :

  1. ما اس ام دی smd هایمان را بسیار نزدیک به هم و با چینشی جدید نصب می کنیم.
  2. اس ام دی های ما smd دارای برد جدید پر نور می باشد.

همچنین ما نور تابلوهای خود را گارانتی مادام العمر می کنیم که نشان از کیفیت بی همتا ما دارد.

مراحل تولید تابلوهای چلنیوم کریستالی

  • لبه کار چلنیوم کریستالی

ورق استفاده شده در لبه کار مجموعه ما (چاپان) بسیار ضخیم و برند آلوراپید alurapid اسپانیا می باشد. انتخاب رنگ لبه کار به انتخاب شما عزیزان هر رنگی می تواند باشد. و ما محدودیتی برای شما عزیزان نمی گذاریم. ولی معمولا رنگ لبه کاری که مشتریان عزیز انتخاب می نمایند به رنگ های طلایی ، نقره ای و مشکی می باشد.ما تا 20 سال ورق های خود را از لحاظ کیفیت و ثبات رنگ گارانتی می نماییم. همچنین به دلیل خم شدن لبه کار به وسیله دستگاه سطح تابلو کاملا سیقلی و زیبایی بی نظیری دارد.

  • پی وی سی PVC زیر کار چلنیوم کریستالی

بسار ضخیم بوده 10 میل کره ای بوده  و باعث می شود حین نصب بر اثر ضربه و یا سوراخ شدن نشکند. همچنین یه دلیل اینکه با دستگاه CO2 لیزر برش می خورد ؛ باعث می شود که کار کاملا چفت شده و باعث دفرمه و بد شکل شدن حروف نمی گردد.

مزیت های استفاده از این نوع تابلوها

حالا که با انواع تابلو چلنیوم کریستال آشنا شدید، شاید بد نباشد که در این قسمت از بحث مان به خصوصیت های آن بپردازیم که مهم ترین آن ها، عبارتند از:

  • کیفیت بالا

یکی از مهم ترین مزیت های تابلو چلنیوم کریستال این است که فرآیند طراحی و ساخت آن، به گونه ای انجام شده که از لحاظ کیفیت در رده بسیار بالایی قرار دارد. این در حالی است که خرید این تابلو نیاز به پرداخت هزینه زیادی ندارد و خرید آن از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه است.

  • جذاب بودن

یکی دیگر از مزیت های این مدل تابلو ها این است که نحوه طراحی آن بسیار جذاب انجام شده و می تواند توجه مشتری های زیادی را جلب کند.

  • سبک بودن

یکی دیگر از مزیت های تابلو های چلنیوم این است که وزن سبکی دارند و جا به جایی و نصب آن ها، بسیار سریع انجام می گیرد.

  • قابل تعمیر بودن

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تابلو های چلنیوم این است که در صورتی که خراب شوند، به راحتی می توان آن ها را تعمیر کرد و  تعویض آن ها ضرورتی ندارد.

قیمت تابلوهای چلنیومی کریستالی

قیمت تابلو حروف چلنیوم بر اساس متراژ دور کار یا همان متر محیط محاسبه می گردد. بنابراین برای استعلام قیمت ابتده طرح مورد نظر باید در کامپیوتر اجرا گردد. و سپس توسط نرم افزار اندازه دور کار محاسبه گردد.

متاسفانه در این روزها به دلیل نوسانات شدید قیمت مواد مصرفی در تابلو قیمت تابلو به صورت استعلامی می باشد. ولی ما به شما ضمانت می دهیم که به نسبت کیفیت کار ارائه شده بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را داریم.

تعیین قیمت این تابلو ها، معمولاً بر اساس یک سری مؤلفه های متغیر، انجام می شود که مهم ترین آن، عبارتند از:

  1. کیفیت مواد اولیه

نخستین موضوعی که بر قیمت تابلو های چلنیوم تأثیر می گذارد، نوع و کیفیت مواد اولیه آن ها است و از آن جایی که متریال اصلی این مدل تابلو ها کریستال و ورق پلکسی گلس است معمولا قیمت محصول نهایی تا حد زیادی به ابن دو مورد بستگی دارد.

  1. ابعاد و اندازه تابلو

مسأله دیگری که در حین تعیین قیمت تابلو چلنیوم، مورد توجه قرار می گیرد ابعاد و اندازه تابلو است که مسلماً باید بر اساس ساختار و ابعاد محل نصب، مشخص شود.

سخن پایانی

ما امروز، یکی از بهترین دست آورد های صنعت تابلو سازی را به شما معرفی کردیم و سعی کردیم که آن را از همه لحاظ مورد بررسی قرار دهیم تا شما کاملاً با آن آشنا شوید و از آن جایی که قابلیت های این مدل تابلو واقعاً بی نظیر است اعتقاد ما این است که به کارگیری آن می تواند به راحتی موجبات رونق حرفه های زیادی را فراهم نماید.

البته لازم است این نکته را نیز خاطر نشان کنیم که نحوه طراحی و ساخت این تابلو به طور مستقیم بر روی کارایی آن تأثیر می گذارد، از این رو بهتر است کسانی که قصد خرید آن را دارند در حین سفارش حتماً با کارشناس، مشورت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *