تابلو سازی

تابلو بنر بدون نور

سایز بنرهای بدون نور

تابلو بنر بدون نور چیست؟ یکی از مهمترین حوزه هایی که در هر کسب و کار باید توجه ویژه ای به آن شود، حوزه تبلیغات است. از گذشته های دور تا به امروزه افراد هزینه های زیادی برای انجام تبلیغات خودشان در این زمینه انجام می داده اند. اسباب و لوازم زیادی را برای موفقیت در حوزه تبلیغات به کار می گرفته اند. یکی از مهمترین تجهیزاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، بنرها هستند. بنر بدون نور را بدون شک می توان یکی از محبوب ترین آن ها معرفی کرد. به همین جهت در صنعت تابلو سازی تولید تابلوهای بنری بدون نور بسیار اوج گرفته است.

تابلو بنر بدون نور

چاپ بنر چیست؟

بنرها را می توان یکی از موفق ترین لوازم و تجهیزاتی دانست که در حوزه تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این بنرها طیف وسیعی از فعالیت های را پوشش می دهد. از جمله آن ها می توان به تبلیغات و معرفی محصول و یا ارائه اطلاعاتی به خصوص در یک زمینه خاص را نام برد. امروزه شرکت ها و موسسه های خدماتی بسیار زیادی هستند که از انواع بنر به این منظور استفاده می کنند.

بنرها تجهیزات و لوازمی هستند که از آن ها برای چاپ تصاویر و یا اطلاعات استفاده می کنند. بیشتر این بنرها از جنس pvc هستند. از آن رو که این لوازم بیشتر در فضاهای باز استفاده می شوند، باید دارای استحکام و مقاومت بالایی باشند. چرا که در برابر نور خورشید، باد و باران، رطوبت و سایر عوامل محیطی، مقاومت کنند. باید بدانید که امروزه بنرها را با توجه به منبع نوری که دارند به دو دسته بنر با منبع نور و بنر بدون نور تقسیم بندی می کنند.

تفاوت بنر با منبع نور و بنر بدون نور

درواقع بزرگترین تفاوتی که بین این دو دسته از بنرها وجود دارد، تفاوت در منبع نوری آن ها است. همانطور که از نام آن نیز پیداست، بنرهای دارای منبع نور، برای دیده شدن و خوانده شدن به یک منبع نور نیاز دارند.

این منبع نوری می تواند از بیرون و یا از درون باعث روشن تر شدن و بالا رفتن خوانایی این بنرها شود. این در حالی است که در بنر بدون نور نیازی به منبع نوری برای خواندن اطلاعات و یا دیدن تصاویری که بر روی نیاز ندارد.

تفاوت دیگر، در کاربرد این دو بنر است. از بنرهای با منبع نور، بیشتر در فضاهای بیرونی و در محیط های باز استفاده می شود. در حالی که تابلو بنر بدون نور را بیشتر در فضاهای داخلی و درونی، فضاهایی که خود دارای یک منبع نوری مناسب هستند، استفاده می کنند.

به همین دلیل ممکن است متریال و موادی که در ساخت این گونه از بنرها استفاده می شود، مقاومت کمتری نسبت به بنرهایی که در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند، داشته باشد.

با این وجود اما باز هم یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع تبلیغات چاپی، بنرهای بدون نور هستند. این بنرها قابلیت استفاده در هر مکان و هر زمانی را دارند و شما این امکان را دارید تا از آن ها استفاده های گوناگونی داشته باشید.

تفاوت بنر با منبع نور و بنر بدون نور

مزایای بنر بدون نور

از مهمترین مزایای که این بنرها در مقایسه با سایر بنرهای موجود در بازار دارند، بدون شک می توان به قیمت بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر آن ها اشاره کرد.

از آن جایی که بنر بدون نور جز ساده ترین بنرهای موجود در بازار است، قیمت پایین تری داشته و فرایند چاپ و تولید آن ها نیز سریع تر اتفاق می افتد. در واقع به دلیل همین سریع بودن چاپ این تجهیزات است که استفاده از آن ها را برای مقاصد گوناگون و مختلف، باب کرده است.

امروزه اگر قصد داشته باشید تا برای یک همایش، یک مراسم و یا هر قصد دیگری که دارید، یک بنر سریع چاپ کنید، بدون شک بنرهای بدون نور می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. همچنین کسب و کارهایی که می خواهند با حداقل هزینه ممکن اطلاعات گوناگونی از خدمات و یا محصولات خود در اختیار مخاطبین قرار دهند نیز می توانند از این بنرها استفاده کنند.

البته باید اشاره کرد که پایین بودن قیمت بنرهای بدون نور به معنای کم بودن کیفیت آن ها نیست. بلکه به دلیل ساده بودن در چاپ و نصب و همچنین بی نیازی آن ها به فراهم کردن منبع نوری است که قیمت آن ها را مناسب تر کرده است. شما می توانید در کمترین زمان ممکن این لوازم تبلیغاتی را برپا کرده و سپس در کوتاه ترین زمان آن ها را مجددا جمع کنید. همچنین این قابلیت را دارند تا در هر زمان دیگری که نیاز داشتید، مجدد از آن ها استفاده کنید.

کاربردهای بنرهای بدون نور

همانطور که در قسمت های مختلف اشاره کردیم، کاربرد اصلی بنرها برای انجام تبلیغات مختلف است. بنا به همین دلیل از بنر بدون نور می توان در برپایی هر گونه همایش، جلسات مختلف، نشست ها، نمایشگاه ها و … استفاده کرد. همچنین این امکان برای افراد مختلف وجود دارد که از این تجهیزات برای معرفی محصولات و یا خدمات خودشان استفاده کنند.

بدون شک شما هم انواع بنرهای بدون نور را در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، غرفه های مختلف و … مشاهده کرده اید. اگر بخواهیم به صورت کلی به کاربردهای این محصول اشاره کنیم، باید عنوان کرد که در هر مکانی که نیاز است تا اطلاعات خاصی در اختیار دسته از مخاطبین قرار بگیرد، می توان از آن ها استفاده کرد. درواقع همین قابلیت استفاده گوناگون بنر بدون نور است که محبوب آن را بین استفاده کنندگان بالا برده است.

کاربردهای بنرهای بدون نور

سایز بنرهای بدون نور

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان چاپ بنر بدون نور باید به آن توجه کرد، سایز بنر خواهد بود. باید بدانید که امروزه بنرها را در سایزهای مختلف و بنا به خواست مشتری به چاپ می رسانند. اما اگر بخواهیم سایزهای استاندارد این محصولات را به شما معرفی کنیم، باید اشاره داشت که بنرها در سایزهای 2، 3، 4 و 5 متری به چاپ می رسند.

زمانی که قصد چاپ بنر بدون نور را دارید، باید به این نکته توجه کنید که شما چه میزان فضایی برای نصب و یا قراردادن بنر خودتان در اختیار دارید. سپس بسته به آن، اقدام به چاپ بنر نمایید. فراموش نکنید که می توانید بنر چاپی خودتان را در سایزها و اندازه های دلخواه سفارش دهید. اما برای دریافت بهترین نتیجه، پیشنهاد می کنیم که از سایزهای استاندارد استفاده کنید. برای داشتن یک تابلو مناسب، می توانید از مجموعه چاپان مشورت آنلاین دریافت کرده و در صورت نیاز ثبت سفارش نمایید.

 

نتیجه گیری

بنرها از پرکاربردترین لوازم و تجهیزات تبلیغاتی هستند که خود بسته به منبع نور به دو دسته بنر بدون نور و بنر با منبع نور دسته بندی می شوند. بنرهای بدون نور جز محبوب ترین بنرهای موجود در بازار است که از مهمترین مزایای آن ها می توان به قیمت مناسب، قابلیت نصب آسان، زمان چاپ کوتاه، قابلیت استفاده مجدد و … اشاره کرد. از بنرهای می توان برای معرفی محصولات و یا خدمات و یا در اختیار قرار دادن اطلاعات گوناگون استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *