تابلو سازی

تابلو فلز لبه پانچ

نکاتی چند در مورد طراحی تابلو فلز با لبه پانچ

تابلو فلز لبه پانچ دارای چه ویژگی هایی هستند؟ این روزها در عرصه تابلو سازی تحولات زیادی رخ داده است که یکی از این تحولات ورود تابلوهای جدید و مدرن است. تابلو حروف فلزی‌لبه پانج نیز جز تابلوهای مدرن می باشد.

جالب است بدانید که این نوع تابلو به دلیل این که جذابیت های زیادی داشته، توانسته است تحولات بنیادی در دنیای تبلیغات به وجود بیاورد و به همین دلیل نیز ما قصد داریم در ادامه این نوشتار آن را به طور دقیق، مورد بررسی قرار دهیم. به شما نیز پیشنهاد می دهیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با قابلیت ها و مزیت های آن آشنا شوید.

تابلو فلزی لبه پانچ

آشنایی با تابلو فلزی لبه پانج

تابلو فلزی لبه پانچ، یک نوع تابلو تبلیغاتی فلزی است که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد و از آن جایی که این مدل تابلو در قیاس با نمونه های قدیمی خود، از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است.

در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه ها، دفاتر و ادارات دولتی و غیر دولتی، مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته است موجبات رونق کسب و کار های زیادی را فراهم کند.

قابلیت های تابلو فلزی لبه پانچ

از آن جایی که حوزه تبلیغات در دهه های اخیر، دچار تحولات زیادی شده است شاید به کارگیری وسایلی مانند تابلو حروف فلز جهت انجام تبلیغات، کمی تعجب بر انگیز باشد. اما از نظر ما دلیل این موضوع، عدم آگاهی از خصوصیت های بی نظیر این تابلو است که مهم ترین آن ها به شرح ذیل است:

  • قیمت مناسب

نخستین ویژگی تابلو های حروف فلزی لبه پانچ این است که قیمت آن ها، بسیار مناسب است. این در حالی است که استفاده از سایر شیوه های تبلیغاتی، مستلزم پرداخت هزینه های بسیار سنگینی است و کسب و کار هایی که سرمایه اندکی دارند به هیچ وجه نمی توانند از آن ها، استفاده کنند.

  • تنوع بالا

خصوصیت دیگر این مدل تابلو ها نیز این است که در طرح ها و اشکال متفاوتی به بازار عرضه می شوند و هر صنفی که تمایل داشته باشد به راحتی می تواند از آن ها استفاده نماید.

  • کارایی عالی

یکی دیگر از ویژگی های این دسته از تابلو هایی تبلیغاتی این است که ساختار آن ها به گونه ای طراحی شده است که طول عمر بالایی دارند و در برابر اکثر عوامل مخرب مقاوم هستند.

آشنایی با تابلو فلزی لبه پانج

مراحل ساخت تابلو فلزی لبه‌پانچ

تصور اکثر مردم این است که استفاده از تبلیغات برای توسعه یک کسب و کار، به زمان و هزینه های سنگینی، نیاز دارد و شاید به همین دلیل است که اکثر کسب و کار های بزرگ تمایل زیادی به استفاده از این امور ندارند.

اما شایان ذکر است که در دنیای امروز، وجود تکنولوژی های مدرن توانسته است این مشکلات را به راحتی بر طرف کند. به طور مثال در حال حاضر ساخت تابلو های حروف فلز لبه پانچ، فقط در دو مرحله انجام می شود که به شرح ذیل است:

  •  اندازه گیری

اولین مرحله ساخت یک تابلو تبلیغاتی، مرحله اندازه گیری ابعاد محل نصب آن است که همان طور که خودتان نیز می دانید به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد.

  • طراحی و ساخت

در این مرحله با استفاده از دستگاه های جدیدی مثل اتوکد، کرل و تری دی مکس انجام می شود.بهتر است بدانید که؛ به کارگیری تکنولوژی در این مرحله، توانسته کیفیت خروجی ها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

البته، این نکته نیز قابل ذکر است که امر طراحی این تابلو ها، یک کار کاملاً تخصصی است که باید توسط یک کارشناس انجام شود و از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ما قصد داریم در ادامه جزئیات آن را به طور دقیق بررسی نماییم.

مراحل ساخت تابلو فلزی لبه‌پانچ

نکاتی چند در مورد طراحی تابلو فلز با لبه پانچ

قابلیت های تابلو حروف فلزی لبه پانچ، واقعاً منحصر به فرد است. البته، کسانی که قصد انتخاب این تابلو را دارند، باید به این نکته نیز توجه داشته باشند. چرا که نحوه طراحی این وسیله، می تواند در میزان کارایی آن تأثیر بگذارد.

به همین دلیل، ما قصد داریم در این قسمت از صحبت مان یک سری نکاتی را عنوان کنیم. این مطالب در حین طراحی حتماً باید جدی گرفته شوند.

آن ها عبارتند از:

  •  انتخاب رنگ

اولین موضوعی که در حین طراحی این مدل تابلو ها، باید مورد توجه قرار بگیرد نوع رنگ بندی آن ها است. رنگ بندی باید طبق روان شناسی رنگ ها و ماهیت کسب و کار مورد نظر انجام شود. از آن جایی که نحوه رنگ بندی تابلو به طور مستقیم بر میزان جذب مشتری تأثیر می گذارد. بهتر است که انجام آن به یک کارشناس سپرده شود.

  • انتخاب برند مناسب

نکته دیگری که در حین طراحی تابلو حروف فلزی لبه پانچ، باید مورد توجه قرار بگیرد، مسأله انتخاب برند است. باید طبق نوع کسب و کار و ابعاد تابلو انجام شود. از آن جایی که نام تجاری یک کسب و کار، یکی از مهم ترین ارکان آن محسوب می شود. معمولاً انتخاب آن با دقت بالایی انجام می شود.

  • نوع فونت

یکی دیگر از مواردی که لازم است در حین طراحی این مدل تابلو ها مورد توجه قرار بگیرد، نوع فونت آن ها است که می تواند بنا بر سلیقه مشتری متفاوت باشد.

البته مشتری نیز برای این که بتواند موجبات رونق و توسعه کسب و کار خود را فراهم نماید، باید به میزان وضوح و خوانایی کلمات، توجه خاصی داشته باشد و حتی الامکان سعی کند که مناسب ترین گزینه را انتخاب کند.

نکاتی چند در مورد طراحی تابلو فلز با لبه پانچ

سخن پایانی

ما در این مطلب یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات صنعت تابلو سازی را به شما معرفی کردیم. در این معرفی سعی شد تا شما با قابلیت ها و خصوصیت های اصلی این محصول آشنا شوید.

از آن جایی که به کارگیری این مدل تابلوی تبلیغاتی، تأثیر به سزایی در رونق کسب و کار های مختلف داشته است. به همین خاطر کارایی آن ها بار ها به همگان ثابت شده است. امیدواریم که مباحث مطرح شده در این بحث، برای معرفی آن به صاحبان مشاغل مختلف کافی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *