تابلو سازی

تابلو زیرکار

زیرساخت تابلو زیرکار

تابلو زیرکار چیست؟ تابلوهای تبلیغاتی در مدل های مختلف و طرح های متنوع تولید می شوند. چیزی که باید علاوه بر طرح و زیبایی این تابلوها مورد توجه قرار گیرد، تابلو زیرکار است. چرا که زیرسازی ارتباط مستقیمی با کیفیت کار دارد. زیرساخت تابلوها نیاز به حساسیت بالایی دارد و حتماً باید با وسواس خاصی انجام شود. زیرسازی یک کار تخصصی و پیچیده است. بنابراین باید سازندگان آنها افراد حرفه ای و آموزش دیده باشند. در ادامه بیشتر راجع به زیرسازی صحبت می کنیم.

کیفیت مواد اولیه تابلو زیرکار

با توجه به موادی که برای زیرساخت ها در تابلو سازی استفاده می شود، کیفیت مواد به کار رفته، میزان تخصص سازنده، رنگ پذیری تابلوها و… در قیمت تابلو تأثیرگذار خواهند بود. یک زیرساخت مناسب باید رنگ ثابتی داشته و در طولانی مدت، مانند روز اول براق و درخشان بماند و استحکام و مقاومت بالایی در شرایط نامساعد و برف و باران داشته باشد.

مواد اولیۀ به کار رفته در زیرسازی تابلوها بسیار مهم است. به طوری که می توان گفت یک تابلو بر پایۀ مواد اولیه به کار رفته در زیرسازی استوار است. توصیه می شود تا جای ممکن از متریال مرغوب و باکیفیت در تابلو زیرساخت استفاده شود.

تابلو زیرکار

زیرسازی تابلو زیرکار

نکتۀ دیگری که باید در زیرساخت مورد توجه قرار گیرد، برش ورقه های زیرساز، متناسب با مدل مورد نظر است. یعنی ابتدا باید دید که در زیرسازی هر مدل تابلویی، چه قابلیت هایی را می توان جا داد و سپس اقدام به طراحی آن کرد.

نور پردازی در تابلو زیرساخت

یکی از موارد مهمی که بر زیبایی تابلوهای تبلیغاتی تأثیر می گذارد، نورپردازی آنهاست. بنابراین باید در زیرسازی تابلو، مورد توجه ویژه ای قرار گرفته و طراحی دقیقی برای آن صورت گیرد تا بیشترین زیبایی را به تابلوی شما ببخشد.

یعنی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که از چه نوع لامپ هایی با چه رنگ هایی و با چه اشکالی می خواهید برای تابلوی خود می خواهید استفاده کنید و همچنین به شکست نورهای خاص متناسب با تابلو توجه کنید.

هزینه تابلو زیرکار

تابلوها با توجه به کیفیت زیرساختی خود، هزینه های مختلفی نیز خواهند داشت. مهم ترین چیزی که باید در تابلو زیرکار در نظر بگیرید این است که در زیرسازی به هیچ وجه نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. زیرسازی مناسب باید کیفیت، طول عمر و استحکام بالایی داشته باشد. همچنین باید نورپردازی تابلوها را هم در نظر گرفت.

اما خیلی ها هستند که این موارد را در نظر نمی گیرند و هدف آنها این است تابلویی سفارش دهند که بتواند کار آنها را راه بیندازد و به کیفیت مواد به کار رفته در زیرساخت اهمیت نمی دهند. بنابراین در طولانی مدت، زیبایی و کارکرد تابلو دچار افت شود.

اگر می خواهید یک تابلوی معمولی داشته باشید، نباید توقع یک زیرساخت عالی داشته باشید. بهترین چیزها، هزینۀ بیشتری را می طلبند. کیفیت بالا در نهایت منجر به سوددهی کسب و کار شما می شود. بنابراین هزینه کردن برای یک زیرسازی خوب در نهایت به سود شما خواهد بود.

حروف برجسته ای که قرار است در ساخت تابلو استفاده شوند، نوع حرف، نورپردازی درست و جذاب و همچنین زاویه تابلو، همگی از مواردی هستند که می توانند به شما در داشتن یک تابلوی منحصر به فرد کمک کنند. بنابراین توصیه می کنیم برای سفارش تابلو به تمام نکات، هر چند جزئی توجه داشته نمایید تا از نتیجۀ کار راضی باشید.

نور پردازی در تابلو زیرساخت

زیرساخت تابلو زیرکار

به دلیل تفاوت هایی که تابلوهای مختلف با هم دارند، از روش های متفاوتی هم برای زیرساخت آنها استفاده می شود. چرا که هر تابلو، ویژگی های منحر به فردی دارند که باید در زیرساخت ها لحاظ شوند.

بنابراین قبل از سفارش تابلو باید بدانید که هدف شما از ساخت آن چیست؟ چه سایزی مد نظرتان است؟ می خواهید تابلوی شما چه خصوصیات منحصر به فردی داشته باشد؟ از چه روش ساختی می خواهید برای آن استفاده کنید؟ و آیا می خواهید از حروف برجسته در آن استفاده کنید یا خیر؟ و مهم تر از همه اینکه تا چه میزان قصد دارید برای این کار هزینه کنید.

تمام این عوامل در زیرسازی تابلو و میزان کیفیت آنها تأثیر گذار هستند.

مجموعه چاپان

اگر قصد دارید به توجه به کاربرد، سلیقه و بودجۀ خود، تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید، می توانید این کار را به مجموعۀ چاپان بسپارید تا بتوانید یک کار خوب، زیبا، باکیفیت و منحصر به فرد تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *