تابلو سازی

تابلو فلکس با پروژکتور

تفاوت بنر و فلکسی با پروژکتور

تابلو فلکس با پروژکتور چه کاربردی دارد؟  امروزه تنوع تابلوهای تبلیغاتی افزایش یافته است. تابلو فلکس با پروژکتور یکی از این بهترین تابلوها است. این تابلوها در سطح شهر برای تبلیغات و اطلاع رسانی های مختلف نصب می شود. این تابلوها با توجه به نظر مشتری تولید می شود. از تابلوهای فلکس با پروژکتور سر در مغازها نصب می گردد.

تابلو فلکسی با پروژکتور چیست؟

یکی از تابلوهای تبلیغاتی جذاب، تابلو فلکسی با پروژکتور است. قیمت این نوع تابلوها مقرون به صرفه است. نورپردازی آن ها با استفاده از پروژکتور انجام می شود.

تابلو فلکسی با پروژکتور برجسته: برای ساخت این نوع تابلوها از حروف برجسته استفاده می شود. به همین دلیل زیبایی خاصی را ایجاد می کند. این تابلو مانند حروف برجسته در بین افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

انواع تابلو فلکس با پروژکتور

تابلوهای فلکس با پروژکتور انواع مختلفی دارد. هرکدام از این تابلوها شکل و طراحی خاصی دارند. برخی از انواع تابلوهای فلکسی با پروژکتور به شرح زیر است:

  • تک فرم
  • مکعبی
  • ریلی
  • سپری
  • فیس
  • اسکلت فلزی

شما این نوع تابلوها را سر در مغازها، شرکت ها یا فروشگاه ها مشاهده کنید. تابلو فلکسی جزو تابلوهای پرطرفدار است.  ورود این نوع تابلوها به ایران به سال های 1375 برمی گردد. این تابلوها با توجه به نورپردازی مناسب، تاکنونبیشترین مصرف را داشته است.

تابلو فلکس با پروژکتور

ویژگی های طرح های فلکس

تابلو فلکس با استفاده از برچسب در رنگ های متفاوت روی متریال فلکسی نصب می گردد. در گذشته روی این تابلوها استیکر، طراحی و لوگو پیاده می شود. امروزه با ورود پرینترهای فلکس معمولا از استیکر و لوگو روی تابلو استفاده نمی شود. کیفیت رنگ و متنی که روی تابلو فلکس با پروژکتور نصب می گردد، بسیار مناسب است.

قاب های که روی تابلوهای فلکس با پروژکتور نصب می گردد، باعث یکنواختی نور روی تابلو می شود. زیرا این کار به ایجاد فاصله با لامپ در تابلو کمک می کند. از ویژگی های دیگر این تابلو می تواند به قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت بالا آن اشاره کرد.

شیوه تولید تابلو فلکسی با پروژکتور

در ابتدا تابلوسازان با استفاده از نرم افزارهای مختلف شکل روی تابلو را طراحی می کنند. بعد از آماده سازی شکل تابلو، آن را روی متریال فلکسی با استفاده از دستگاه های چاپ قرار می دهند.

سپس یک قاب با توجه به اندازه تابلو درست می کنند.فلکسی روی آن نصب می گردد. در پایان نوبت به نورپردازی تابلو می رسد. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که نور کامل تابلو تامین گردد.

در این نوع تابلو، نورپردازی با استفاده از پروژکتور انجام می شود. تابلوسازان مهتابی را روی ورق های گالوانیزه یا سینی های مهتابی نصب می کنند. این سینی ها معمولا کشویی است. در نتیجه قاب پروفایل تابلو قرار می گیرد.

در نهایت با نصب پروژکتور روی تابلو، نورپردازی آن به اتمام می رسد. نوبت به نصب آن می رسد. در تمام این فرایند کیفیت کار و استفاده از مواد اولیه از اهمیت زیادی برخوردار است.

روکش های مورد استفاده در فلکس با پروژکتور: روی تابلو فلکس با پروژکتور روکش های مختلفی نصب می شود. روکش های مورد استفاده به شکل سپری کلیپسی و پرچی خواهد بود.

تفاوت بنر و فلکسی با پروژکتور

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چه تفاوتی بین تابلو فلکسی با پروژکتور و تابلو بنر وجود دارد. در صورتی که شما قصد استفاده از نورپردازی را ندارید، می توانید از بنر استفاده کنید. ولی در صورتی که قصد عبور نور از تابلو و نورپردازی زیبا را دارید. باید از تابلو فلکسی با پروژکتور استفاده نماید.

  • تابلو فلکسی فیس

تابلو فلکسی فیس نوعی تابلو است که در فریم پشت مهتابی قرار دارد. این شیوه به ایجاد نور روی ورق گالوانیزه کمک زیادی می کند و سپس فریم روی پارچه قرار می دهد.

  • تابلو فلکسی تک فریم

این تابلو از یک فریم تولید می شود. این فریم روی پارچه نصب می شود. پروژکتور روی تابلو نصب می شود که برای مشتریان مقرون به صرفه خواهد بود.

ویژگی های طرح های فلکس

قیمت تابلو فلکس با پروژکتور

قیمت تابلو فلکس با پروژکتور تحت تاثیر عوامل متعددی است. هرکدام از این عوامل می تواند روی افزایش یا کاهش هزینه ها کمک کند. برخی از این عوامل می تواند به شرح زیر باشد:

  • نوع چاپ

شیوه و نوع چاپ تابلو فلکس با استفاده از دستگاه های ویژه انجام می شود. هرچه میزان هد دستگاه بیشتر باشد، مبلغ تابلو افزایش می یابد.

  • جنس پی وی سی

تابلو فلکس با پروژکتور از جنس پی وی سی است. پی وی سی توسط شرکت های مختلف در داخل و خارج از کشور تهیه می شود. هرچه میزان کیفیت این جنس افزایش پیدا کند، قیمت آن زیاد می شود.

  • شیوه نورپردازی

معمولا تابلو فلکس با پروژکتور از میزان نورپردازی خوبی برخوردار است. شیوه نورپردازی در این نوع تابلو با قیمت آن رابطه مستقیمی دارد.

  • ابعاد تابلو

ابعاد تابلوهای مغازه  و فروشگاه ها با یکدیگر متفاوت است. برخی از شرکت ها از ابعاد بزرگ برای تابلوهای خود استفاده می کنند. به هر میزانی که عرض و طول تابلو افزایش یابد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. پس در انتخاب ابعاد تابلو مغازه یا شرکتتان دقت کنید تا هزینه زیادی به شما تحمیل نشود.

  • توصیه!

در صورتی که قصد سفارش تابلو فلکس با پروژکتور را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب تابلوساز خود دقت به خرج دهید.

قیمت تابلو فلکس با پروژکتور

حرف آخر

تابلو فلکس با پروژکتور یکی از تابلوهای با کیفیت است که امروزه در تابلو سازی های زیادی از آن استفاده می شود. این تابلو طرفداران زیادی دارد و معمولا صاحبان کسب و کارها از این تابلو سر در مغازه یا فروشگاهشان استفاده می کنند. خرید این نوع تابلوها باعث جذب مشتری می شود؛ زیرا از نورپردازی زیبایی برخوردار است.

اگر قصد سفارش تابلوهای فلکس با پروژکتور را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت چاپان از خدمات غیرحضوری این مجموعه بهره مند شوید. ما با استخدام طراحان خلاق در تلاش خواهیم بود تا بهترین کیفیت را به شما عرضه کنیم. فقط کافی است که طرح و اندازه مدنظرتان را برای ما ارسال کنید تا ثبت سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *