تابلو سازی

تابلو وکیوم با استیل

قیمت تابلو وکیوم با‌رینگ استیل

تابلو وکیوم با استیل جز کاربردی ترین محصولات برای تبلیغ است و می تواند مورد استفاده در صنعت تبلیغات قرار بگیرد. این محصول در بین تابلو حروف وکیوم قرار دارد و در حال حاضر شرکت های چاپ و تولید تابلو زیادی این محصول را با قیمت های مختلف تولید می کنند.

تابلو های تبلیغاتی در تنوع بسیار بالایی به بازار عرضه می شوند و این احتمال وجود دارد که خیلی از افراد جامعه در مورد کارایی و قابلیت های تابلو های تبلیغاتی مختلف، اطلاعات کافی نداشته باشند.

از این رو ما تصمیم داریم در ادامه این مطلب، به طور اختصاصی به معرفی تابلو وکیوم با رینگ استیل، بپردازیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید تا ساختار و قابلیت های آن را بهتر بشناسید. همچنین برای خرید این محصول و سفارش ساخت آن می توانید از طریق مجموعه چاپان اقدام نمایید. تا در کمترین زمان ممکن تابلوی مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

تابلو وکیوم با استیل

تابلو وکیوم با استیل

تابلو وکیوم با رینگ استیل، یک نوع تابلو تبلیغاتی سه بعدی است که با استفاده از پلکسی گلس ساخته می شود. ساختار این مدل تابلو، به گونه ای طراحی شده است که می توان طرح های بسیار جذابی را روی آن پیاده سازی کرد.

به عبارت بهتر ساختار آن بسیار انعطاف پذیر است و مشاغل مختلف می توانند برای طراحی آن از طرح های که مطابق کسب و کارشان است، استفاده کنند. البته بد نیست بدانید که تابلو های وکیوم از مزیت های دیگری نیز برخوردار هستند که ما در ادامه این مطلب، سعی می کنیم بیش تر در مورد آن ها صحبت کنیم تا شما دلیل محبوبیت این نوع تابلو ها را بهتر درک کنید.

مزایای تابلو وکیوم با رینگ استیل

سبک طراحی و تولید تابلو وکیوم با استیل به گونه ای انجام شده است که می توان این مدل تابلو را یکی از نوآوری های صنعت تابلو سازی به شمار آورد و برای این که این موضوع بهتر برای شما روشن شود ما قصد داریم در این بخش مزیت های آن را مورد بررسی قرار دهیم که مهم ترین آن ها، به شرح ذیل است:

  1. مقاوم بودن

یکی از مهم ترین مزیت های تابلو وکیوم با رینگ استیل، این است که مقاومت بالایی دارد و عواملی مانند بارش برف و باران نمی تواند بر جذابیت  و کارایی آن تأثیر منفی بگذارد.

  1. مجهز بودن به سیستم نور پردازی

یکی دیگر از خصوصیت های تابلو وکیوم با رینگ استیل، این است که مجهز به سیستم نور پردازی است و این قابلیت آن سبب می شود که جذابیت آن بیش تر شود و تعداد مشتری ها به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

  1. سبک بودن

مزیت دیگر تابلو وکیوم با رینگ استیل این است که وزن آن در سایر تابلو های تبلیغاتی بسیار کم تر است و به این ترتیب جا به جایی و نصب آن بسیار راحت تر انجام می شود. این در حالی است که از لحاظ کارایی و جذابیت واقعاً منحصر به فرد است و از سایر مدل ها چیزی کم ندارد.

  1. داشتن زاویه دید مناسب

یکی دیگر از مزیت های تابلو وکیوم با رینگ استیل، این است که به دلیل این که ساختار سه بعدی دارد زاویه دیدی مناسبی دارد و نوشته هایی که بر روی آن ها درج می شود از همه جهات واضح هستند.

مزایای تابلو وکیوم با رینگ استیل

قیمت تابلو وکیوم با‌رینگ استیل

حالا که با تابلو وکیوم با‌رینگ استیل و قابلیت های آشنا شدیم، شاید بد نباشد که قیمت آن را نیز بررسی کنیم. البته ما قصد نداریم که در این قسمت یک قیمت ثابت و مشخص، برای این مدل تابلو اعلام کنیم. چرا که با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی انجام این کار بسیار دشوار است.

البته در حالت عادی نیز از آن جایی که مؤلفه های بسیاری در قیمت این مدل تابلو تأثیر می گذارد و اظهار نظر کردن در این مورد به هیچ وجه کار آسانی نیست. از این رو  ما در این قسمت فقط می خواهیم مهم ترین مؤلفه هایی که بر قیمت آن  تأثیر می گذارد را مورد بررسی قرار دهیم.

از جمله مولفه های تاثیر گذار در قیمت گذاری این محصول عبارت اند از:

  •  نوع و کیفیت متریال

اولین موضوعی که بر قیمت تابلو وکیوم با رینگ استیل، تأثیر می گذارد نوع و کیفیت متریالی در تولید آن است. همان طور که می دانید امروزه اکثر تابلو های وکیوم به روش تلفیقی ساخته می شوند. همین امر سبب می شود که از لحاظ قیمت تفاوت زیادی با یک دیگر داشته باشند.

  • ابعاد تابلو

یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر قیمت تابلو های وکیوم با رینگ استیل، تأثیر می گذارد، ابعاد آن ها است. به این ترتیب که هر چه تابلو در ابعاد بزرگ تری ساخته شود مسلماً با قیمت بیش تری به فروش می رسد.

  • تجهیزات مورد نیاز

مؤلفه بعدی نوع تجهیزاتی است که برای ساخت تابلو وکیوم با‌رینگ استیل، به کار گرفته می شود. از آن جایی که برای ساخت این مدل تابلو ها از یک سری دستگاه حرارت دهی خاص استفاده می شود. معمولاً در قیاس با سایر تابلو های تبلیغاتی با قیمت بیش تری به بازار عرضه می شوند.

مؤلفه های مذکور مهم ترین ملاک هایی هستند که بر قیمت تابلو هایی مثل تابلو وکیوم با رینگ استیل، تأثیر می گذارند. از این رو بهتر است کسانی که قصد خرید چنین تابلو هایی را دارند، این مؤلفه ها در نظر داشته باشند. چرا که با با این مولفه ها می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

قیمت تابلو وکیوم با‌رینگ استیل

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد تابلو وکیوم با‌استیل، صحبت کردیم. سعی شده در این مقاله این مدل تابلو را به بهترین وجه ممکن به شما معرفی کنیم. لازم است این نکته را به شما متذکر شویم که میزان کارایی این نوع تابلو تا حد زیادی به نحوه طراحی آن بستگی دارد.

از این رو، بهتر است که امر طراحی آن به یک فرد ماهر سپرده شود. امیدواریم که مباحث مطرح شده در این مطلب برای معرفی تابلو وکیوم با رینگ استیل، کافی بوده باشد؛ و بتواند موجبات توسعه کسب و کار های زیادی را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *