تابلو سازی

تابلو وکیوم با فلز

 تابلو وکیوم با فلز

تابلو وکیوم با فلز چه قابلیتی دارد؟ امروز می خواهیم در مورد یک نوع تابلو تبلیغاتی مدرن به نام تابلو وکیوم صحبت کنیم که در رده جذاب ترین و زیبا ترین تابلو های تبلیغاتی قرار دارد و در حرفه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل تابلو، جزء دستاورد های جدید صنعت تابلو سازی محسوب می شود. اما از آن جایی که از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است، توانسته است محبوبیت زیادی به دست بیاورد. ما قصد داریم در ادامه این مطلب، به طور مفصل قابلیت ها و کارایی اش را مورد بررسی قرار دهیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید تا بیش تر با ساختار و قابلیت های بی نظیر آن، آشنا شوید.

 تابلو وکیوم با فلز

متریال اصلی تابلو وکیوم با فلز، پلکسی گلاس است و در کنار آن نیز یک سری فلزات مثل استیل، مس، برنج و برنز مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه بسیار زیبایی به تابلو می بخشند.

جالب است بدانید که ساختار این مدل تابلو، در قیاس با سایر تابلو های تبلیغاتی انعطاف پذیری بیش تری دارد. از این رو به راحتی می توان طرح های بسیاری جذابی را روی آن پیاده کرد.

این امر در دنیای امروز که جلوه بصری تبلیغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود. البته، ما قصد داریم در ادامه این بحث به مزیت های دیگر این تابلو نیز، اشاره کنیم تا شما بهتر دلیل محبوبیت آن را درک کنید.

تابلو وکیوم با فلز

مزیت های تابلو وکیوم با فلز

با وجود این که امروزه دنیای تبلیغات دچار تحولات مشهودی شده است و ابزار های تبلیغ در قیاس با گذشته خیلی تغییر کرده است. اما هنوز هم استفاده از تابلو های تبلیغاتی مرسوم است و روز به روز مدل های جدید تر و کاربردی تر به بازار عرضه می شود.

تابلو وکیوم با فلز توانسته با دلیل نوع ساختار جدید و مدرنی که دارد جز جدیدترین مدل های تابلو حروف وکیوم خود را معرفی کرده و در بین خریداران معرفی شود. این مدل تابلو مزیت های منحصر به فردی را از آن خود کرده است و همین امر باعث شده تا مخاطبین را به خود جذب نماید.

از مهم ترین و خاص ترین مزیت های این نوع تابلوها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مستحکم بودن

یکی از مهم ترین مزیت های تابلو وکیوم با رینگ فلز، این است که ساختار آن ها بسیار مستحکم است و شرایط نا مساعد محیطی نمی تواند بر روی کارایی آن تأثیر منفی بگذارد.

  • نصب آسان

یکی دیگر از مزیت های این مدل تابلو ها این است که ساختار آن، به گونه ای طراحی شده است که نصب آن در قیاس با سایر مدل خیلی آسان تر انجام می شود.

  • نور پردازی جذاب و متنوع

مزیت دیگر این تابلو نیز این است که سبک طراحی ساختار آن به گونه ای است که می توان سیستم های نور پردازی متنوع و جذابی را بر روی آن نصب کرد و این باعث می شود که میزان جذب مشتری ها به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

  • زاویه دید مناسب

یکی دیگر از مزیت های مهم تابلو وکیوم با رینگ فلز، این است که ساختار سه بعدی آن سبب می شود که از آن همه جهات زاویه دید مناسبی داشته باشد و نوشته های آن برای همه خوانا باشد.

قیمت تابلو وکیوم با فلز

قیمت تابلو وکیوم با فلز

در بخش های قبلی بحث مان سعی کردیم که قابلیت ها و مزیت های تابلو وکیوم با رینگ فلز را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. در این قسمت نیز می خواهیم قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

البته، با توجه به این که قیمت این مدل تابلو ها معمولا به مؤلفه های بسیاری بستگی دارد، مسلماً نمی توانیم یک قیمت ثابت و مشخص را برای آن اعلام کنیم.

اما به هر حال این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی توان آن را نا دیده گرفت. از این رو در این بخش مؤلفه هایی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. اندازه و ابعاد تابلو

اولین موضوعی که در حین تعیین قیمت تابلو حروف وکیوم و انواع آن مورد توجه قرار می گیرد ابعاد و اندازه تابلو است. مسلماً هر چه تابلو در ابعاد بزرگ تری ساخته شود، با قیمت بیش تری به فروش می رسد.

  1. نوع متریال

نوع و کیفیت متریالی که برای ساخت تابلو وکیوم با رینگ فلز، به کار گرفته می شود. یکی دیگر از موضوعاتی است که بر قیمت آن تأثیر می گذارد. به طور مثال هر چه جنس ورق های پلکسی گلاس مرغوب تر باشد. طبیعتاً محصول نهایی با قیمت بالا تری به بازار عرضه می شود.

 

  1. برند لوازم

یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر قیمت تابلو وکیوم با رینگ فلز تأثیر می گذارد. برند و مارک لوازمی است که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال نیز می توان به برند لامپ های smd اشاره کرد. این نوع لامپ ها نقش بسیار پر رنگی در این مدل تابلو ها ایفا می کنند.

موارد مذکور، مواردی هستند که به طور مستقیم بر قیمت تابلو وکیوم با رینگ فلز، تأثیر می گذارند. فردی که متقاضی خرید این مدل تابلو است؛ باید به آن ها توجه داشته باشد.

البته، از آن جایی که برای ساخت این مدل تابلو از تجهیزات گران قیمت زیادی استفاده می شود. قیمت آن در قیاس با قیمت سایر تابلو های تبلیغاتی بسیار گران تر است. می توان آن را جزء تابلو های لاکچری به شمار آورد.

قیمت تابلو وکیوم با فلز

سخن پایانی

امروز در این مطلب در مورد تابلو وکیوم با فلز، صحبت کردیم.سعی شده در این مقاله تا مزیت ها و خصوصیت های آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. هدف مان نیز این بود که بتوانیم یک زمینه مساعدی را بر تبلیغ کسب و کار های مختلف فراهم کنیم. چرا که میزان سود آوری آن ها به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند. همچنین به شما برای خرید و انتخاب بهتر کمک کنیم.

در پایان به این نکته اشاره می کنیم که برای خرید یک تابلو مناسب برای تبلیغات کسب و کار خود، می توانید از طریق مجموعه چاپان اقدام نمایید. این مجموعه بهترین محصولات و با کیفیت ترین متریال ها را برای ساختن تابلو ها در نظر گرفته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *