تابلو سازی

تابلو چلنیوم باکس

قیمت تابلو‌چلنیوم باکسی

تابلو چلنیوم باکس و یا همان تابلو حروف برجسته جعبه ای می باشد. از تابلو چلنیوم باکسی بیشتر برای لوگو در تابلوهای بزرگ و یا تک تابلو کوچک استفاده می گردد. جزء روشن ترین و جالب ترین تابلوهای قابل تولید در کشورمان می باشد.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم باکس

در ساخت تابلو چلنیوم باکس؛ ابتدا روی کار با پلکسی رنگ دلخواه شما عزیزان برش می خورد. سپس پلکسی با رنگ های دیگری و یا استیکر با طرح دلخواه برش می خورد. سپس لبه کار خم می خورد.

بعد از این کار لامپ های اس ام دی SMD روی پی وی سی PVC زیر کار وصل می گردد. که این کار باعث می شود که تابلو روشن شود. نتیجه آن شکل تابلو به شکلی می شود که یکی از خاص ترین و زیبا ترین تابلوهای موجود در ایران می شود.

تابلو چلنیوم باکسی

برندهای مورد استفاده در ساخت تابلو چلنیوم باکس

برای ساخت این تابلو مجموعه چاپان برای پلکسی روی کار از ورق های؛ یرلانگ year long با کیفیت و دوام رنگی بالا با گارانتی 20 ساله استفاده می کند. چلنیوم لبه کار ما نیز از ورق های آلمینیومی آلوراپید alurapid که ساخت کشور اسپانیا می باشد استفاده می گردد.

اس ام دی SMD های مجموعه ما برند گلکسی galaxy بوده که دارای چیپ های high bright ساخت تایوان می باشد.همچنین این اس ام دی SMD دارای برد PCB با ضخامت مس استاندارد بوده. همچنین توسط مجموعه ما این محصول گارانتی مادام العمر می گردد.

لبه کار های تابلو حروف چلنیوم ما توسط جدیدنرین دستگاه ها خم خرده و باعث می شود کار کاملا یک دست و بدون فرو رفتگی آماده گردد. بدون شک همکارانی که حروف را با دست خم می کنند بسیار توانا و حرفه ای می باشند.

اما بدون شک دقت دستگاه از دست های پر توان عزیزان همکار بیشتر می باشد. پی وی سی PVC زیر کار 10 میل کره ای کاملا ضخیم بوده و توسط لیزر برش آن صورت می گیرد. بسیاری از عزیزان همکار به جای برش پی وی سی pvc توسط لیزر، زیر کار را بعد از کشیدن الگو توسط اره مویی و دست انجام می دهند.

این امر موجب خوب چفت نشدن پی وی سی PVC با رویه کار می شود.  همین امر موجب گرفتن گرد و خاک و کم نور شدن تابلو به مرور زمان می شود. و یا از پی وی سی های 5 میل و ضعیف استفاده می نمایند که باعث شکستن حین نصب می شوند.

برندهای مورد استفاده در ساخت تابلو چلنیوم باکسی

پس بدین شکل تابلو چلنیوم باکسی تولید می گردد:

  1. ابتدا لبه کار به رنگ دلخواه شما عزیزان توسط دستگاه خم می خورد.
  2. به وسیله لیزر پلکسی روی کار برش می خورد.
  3. به وسیله لیزر پلکسی های دیگری برای روی کار برش می خورد.
  4. یا استیکر با طرح دلخواه شما چاپ و روی پلکسی مونتاژ می گردد.
  5. پی وی سی زیر کار توسط لیزر برش می خورد.
  6. اس ام دی های فوق العاده با کیفیت ما توسط مجرب ترین افراد و با فاصله های بسیار کم روی زیر کار نصب می شوند.
  7. سیم کشی های اس ام دی ها انجام می گیرد.
  8. کار برای نصب ارسال می گردد.

مراحل تحویل تابلو‌چلنیوم باکس

ساخت تابلو چلنیوم باکسی در مجموعه ما به دلیل مکانیزه بودن ، و استفاده از جدید ترین دستگاه ها فقط یک روز زمان می برد. پس ما قادر هستیم تابلو شما عزیزان را 1 روز بعد از سفارش نصب کنیم.

اگر همکار تابلو ساز می باشید 1 روز بعد تابلو ساخته شده برایتان ارسال می گردد. همکاران شهرستان، ما به شما این تضمین را می دهیم که کلیه کارهای شهرستان بدون هیچ آسیب و خسارتی به دست شما عزیزان می رسد.

کیفیت تابلوهای چلنیوم چاپان

  • نور تابلو چلنیوم باکسی

از لحاظ نور ما این گارانتی را به شما می کنیم که هیچ تابلویی در ابعاد برابر نور تابلوهای ما را ندارد. البته به 2 دلیل :

  1. ما اس ام دی smd هایمان را بسیار نزدیک به هم و با چینشی جدید نصب می کنیم.
  2. اس ام دی های ما smd دارای برد جدید پر نور می باشد.
  3. همچنین ما نور تابلوهای خود را گارانتی مادام العمر می کنیم که نشان از کیفیت بی همتا ما دارد.
  • لبه کار چلنیوم باکسی

ورق استفاده شده در لبه کار مجموعه ما (چاپان) بسیار ضخیم و برند آلوراپید alurapid اسپانیا می باشد. انتخاب رنگ لبه کار به انتخاب شما عزیزان هر رنگی می تواند باشد.

ما محدودیتی برای شما عزیزان نمی گذاریم. ولی معمولا رنگ لبه کاری که مشتریان عزیز انتخاب می نمایند به رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی می باشد. ما تا 20 سال ورق های خود را از لحاظ کیفیت و ثبات رنگ گارانتی می نماییم. همچنین به دلیل خم شدن لبه کار به وسیله دستگاه سطح تابلو کاملا صیقلی و زیبایی بی نظیری دارد.

لبه کار چلنیوم باکسی

  • پی وی سی PVC زیر کار چلنیوم باکسی

بسار ضخیم بوده 10 میل کره ای بوده  و باعث می شود. حین نصب بر اثر ضربه و یا سوراخ شدن نشکند. همچنین یه دلیل اینکه با دستگاه CO2 لیزر برش می خورد ؛ باعث می شود که کار کاملا چفت شده و باعث دفرمه و بد شکل شدن حروف نمی گردد.

قیمت تابلو‌چلنیوم باکس

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس متراژ دور کار یا همان متر محیط محاسبه می گردد. بنابراین برای استعلام قیمت، طرح مورد نظر باید در کامپیوتر اجرا گردد. و سپس توسط نرم افزار اندازه دور کار محاسبه گردد. متاسفانه در این روزها به دلیل نوسانات شدید قیمت مواد مصرفی در تابلو سازی، قیمت تابلو به صورت استعلامی می باشد. ولی ما به شما ضمانت می دهیم که به نسبت کیفیت کار ارائه شده بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را داریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *