هدایای تبلیغاتی

طراحی؛ ساخت و چاپ مخصوص و دلخواه روی هدایای و کالاهای تبلیغاتی

هدیه ی تبلیغاتی، یکی از استراژی های موفق بازاریابی محسوب می شود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از محصولات تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی می باشد، به این معنی که با انتخاب برخی محصولات کاربردی و پرطرفدار و هدیه دادن آن به مشتریان می توان آنها را به سوی خود جذب کرد.

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از جذاب ترین کارهایی است که هر انسانی می تواند با آن مواجه شود.هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که اغلب با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن ها حک شده است به مشتریان ارائه می شود و به عنوان یکی از روش های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید این نوع محصولات تبلیغاتی در سراسر جهان معمولا برای تبلیغ یک شرکت، تصدیق شرکت، معرفی هویت سازمانی و نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین عنوان هدیه در رویدادها و یا در نمایشگاهای تجاری، کنفرانس ها و یا به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی به مشتریان داده می شود. یک هدیه ی مناسب برای یک مشتری می تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه ی هدیه را به سوی شرکت بازگرداند.

شرکت هایی که برای داشتن ارتباطات معنی دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند و هدیه هایی که به مشتری خود می دهند مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

هدیه تبلیغاتی خاص

هدیه تبلیغاتی خاص

لیوان-تیلغاتی

انواع لیوان تبلیغاتی

فلش-مموری-تبلیغاتی-او-تی-جی

انواع فلش مموری تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی پزشکی

هدیه تبلیغاتی پزشکی

هدایای-تبلیغاتی-ابزار

هدایای تبلیغاتی ابزار

چاپ-بگ-تبلیغاتی

بگ های تبلیغاتی

خودکار-تبلیغاتی

انواع خودکارتبلیغاتی

هدایای-تبلیغاتی-چوبی

هدایای تبلیغاتی چوبی

ست-مدیریتی

انواع ست مدیریتی کوچک

ست-مدیریتی

انواع ست مدیریتی بزرگ

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی دکوری

هدیه تبلیغاتی دکوری

خرید هدایای تبلیغاتی

استفاده از این خرید به عنوان یک روش موثر بازاریابی هزینه ی کمتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد و این کالاها تنوع زیادی دارند. از جمله می توان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند اشاره کرد. بنابراین علاوه بر هزینه ی پایین، درصد دیده شدن آن ها بسیار بالا می باشد. این محصولات به عنوان تک هدیه به مشتریان داده می شود و رایگان است. اکثر مردم از دریافت محصولات رایگان و نحوره بسته بندی هدیه خوشحال می شوند و می تواند برای آنها ارزش زیادی داشته باشد.

پاسخ های احساسی و رفتاری نسبت به دریافت چنین هدایایی به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای هدیه شده است. یکی از ابزارهایی که شرکت ها می توانند در تبلیغات و بازاریابی های شرکت خود از آن استفاده کنند کارت هدیه است. دریافت کارت هدیه برای هر فردی خوشایند است، بنابراین استفاده از این نوع هدیه ها به عنوان یک هدیه ی تبلیغاتی می تواند بسیار هوشمندانه باشد.

آگاهی نسبت به برند شما

آگاهی از نام تجاری، رایج ترین دلیل برای آیتم های تبلیغاتی است، با دادن هدیه ای که مشتریان ثابت و بالقوه ی شما بتوانند بارها و بارها از آنها استفاده کنند، می توانید به برند سازی خود کمک کنید و نام تجاری خود را به خوبی در ذهن ها ثبت کنید. برای ساخت برند خود حتما لازم نیست که از هدایای تبلیغاتی سنتی استفاده کنید، بلکه می توانید با چاپ لوگوی برند خود بر روی لوازمی مثل کارت های بازی، کتاب آشپزی و دیگر محصولاتی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، از این استراتژی استفاده کنید.

اگر می توانید هدیه های تبلیغاتی را به همراه محصول یا خدمات خود به مشتریان ارائه دهید. در این صورت میزان تاثیرپذیری آن بیشتر خواهد بود. کالای های تبلیغاتی برای مقاصد سیاسی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان های انتخاباتی و همچنین کمپین ها اطلاع رسانی مختلف نیز بازار خرید و فروش هدیه های تبلیغاتی گسترده می شود.

رضایت مشتری

حتی هدایای کوچک نیز تاثیر مثبتی روی مشتریان خواهد داشت و باعث می شوند که مشتری احساس خوبی داشته باشد، شما ممکن است زمانی که فرزندتتان همراهتان بوه است، تجربه ی دریافت خدماتی را داشته باشید که در آن هدیه های کوچکی مثل یک آب نبات چوبی به فرزندتان داده شده است.

می توان به خوبی حدس زد که رضایت شما در هنگام دریافت این خدمات به خوبی تامین شده، زیرا با یک هدیه ی کوچک که ممکن است ارزش زیادی هم نداشته باشد، توانسته اید با خیال آسوده از خدمات بهره مند شده باشند. روابط و رویدادهای مربوط به کارکنان، روابط عمومی خوب، معرفی کامل محصولات و… از کارهایی است که باید رضایت مشتری را جلب کرد.

چالش های پیش رو برای هدایای تبلیغاتی

یکی از چالش های استفاده از این محصولات تبلیغاتی همانند تمام فعالیت های تبلیغاتی، این است که مردم ممکن است این هدایا و مشوق ها را دریافت کنند و هرگز از آن سازمان خرید نکنند. این امر هزینه ی بازاریابی و تبلیغات را بدون نتیجه افزایش می دهد. بنابراین توزیع باید محدود به بالاترین سطح مخاطبان بالقوه باشد.

علاوه بر هزینه ی واقعی محصولات، چندین هزینه ی مرتبط نیز وجود دارند که باید در بودجه ی بازار یابی محاسبه شوند. این موارد عبارتند از: هزینه راه اندازی و اجرای تجهیزات چاپ برای سفارش؛ جوهر یا مواد دیگر و هزینه های مرتبط با فرایند چاپ نیز می توان در این فهرست قرار گیرند. ر چه وسایل و آیتم های تبلیغاتی بزرگتر و سنگین تر باشند هزینه ی حمل آنها بیشتر می شود، در برخی موارد، هزینه باربری حتی می تواند به اندازه ی خود محصول باشد.

محل نگهداری و انبارداری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. در برخی از موارد به خصوص مواد غذایی و مراقبت های شخصی نیز نیاز است. توجه به تاریخ انقضاء و ویژگی های ذخیره سازی مانند یخچال باید تحت نظارت قرار گیرند. در حالتی که به دنبال افزایش درآمد برای کسب و کار خویش هستید و می خواهید بقیه ی افراد هم شرکت شما و محصولاتتان را بشناسند، از هدایای تبلیغاتی در کنار کاتالوگ معرفی خود استفاده کنید. همگان بر یک نکته اتفاق نظر دارند که هدیه دادن یکی از راه های مقرون و به صرفه برای ایجاد مشارکت و ایجاد ارتباط های گران بها هستند.

هدایای تبلیغاتی بخشی از بازاریابی در دنیای تکنولوژی محسوب می شوند، کالای تبلیغاتی بر طبق اسم تجاری و کالاهای شرکت شما و هویت سازمانی شما طراحی می شود. هدیه دادن می تواند باعث ایجاد و تقویت رابطه میان شخصی که هدیه را می دهد و شخصی که هدیه را می گیرد، شود و از اینرو نوع حس وفاداری در بین برخی مشتریان ایجاد نماید.

اگر بودجه کافی در اختیار داشته باشید، با عرضه ی هدایای تبلیغاتی به عوام مردم، به مطرح شدن محصولاتتان کمک خواهید کرد. یکی از کارهای شرکت برای مطرح شدن، شرکت در نمایشگاه ها و رویدادها است. در این رویدادها و نمایشگاه ها شما باید برای محصولاتتان تبلیغات انجام دهید.

این روش موثرترین روشی است که برای مطرح شدن برند و فروش محصولات شما است. شرکت ها معمولا هدایای خود را در اختیار مشتریانی که هدف گذاری کرده اند، قرار می دهند. این مشتریان در فروشگاهای مقصد بازاریان سرگرم خرید می شوند و با اهدای نمونه ی رایگان و سایر گونه های هدایای تبلیغاتی، با محصول و خدمات خاصی آشنا می شوند.

مشاوره