چاپ دیجیتال

کارت ویزیت سلفون مات

طراحی کارت ویزیت سلفون

کارت ویزیت سلفون مات چه ویژگی هایی دارد؟ از لحاظ کیفیت، کارت ویزیت سلفون مات میان رده محسوب می شود. کارت ویزیت‌سلفون مات ابتدا روی کاغذ گلاسه گرم بالا چاپ و بعد روی آن سلفون مات کشیده می شود.

  • کیفیت محصول سلفون مات: متوسط
  • تعداد: هر فرم 1000 عدد
  • نوع محصول: رایج
  • قیمت: ارزان

کارت های هم رده 

کارت ویزیت سلفون مات

توضیحات تکمیلی  در مورد کارت ویزیت سلفون مات

کارت سلفون مات رایج ترین کارت در بازار ایران می باشد. این کارت به دلیل قیمت پایین مورد استقبال اکثریت مغازه داران قرار گرفته است. ما با چیدمان کارت ها در شیت های بزرگ عمومی قیمت تمام شده کارت ها را برای شما عزیزان پایین آورده ایم تا از هزینه های شما بکاهیم.

ما در مجموعه چاپان با پرسنلی کار آزموده و ماشین آلات جدید کیفیت کار هایمان را بالا برده ایم تا رضایت حداکثری شما عزیزان را همراه خود داشته باشیم. از شروع سفارش عزیزان تمامی مراحل با اتوماسیونی کارآمد به جریان می افتد تا شما عزیزان در سریع ترین زمان سفارش های خود را دریافت نمایید.

 

کاغذ های استفاده شده در این مجموعه همه از بهترین های برند های کاغذ های ساخت کشور اندونزی می باشد. مجموعه چاپان به هیچ وقت از کاغذ های بی کیفیت چینی استفاده نمی کند.

ما از جوهر های با کیفیت جهت چاپ در ماشین آلات خود استفاده می کنیم که باعث با کیفیت تر شدن چاپ ما شده است. ما تمام تلاش خود رو می نماییم تا روز به روز به کیفیت محصولات تولیدی خود بیفزاییم تا سبب رضایت هر چه بیشتری شما عزیزان گردد.

توضیحات تکمیلی 

  • کارت ویزیت ارزان

نباید فراموش کنیم که این کارت ویزیت ساده ترین و ارزان ترین کارت ویزیت می باشد.

طراحی کارت ویزیت سلفون مات

معمولا به دلیل عادی و عمومی بودن این نوع کارت ویزیت ها طراحی های خیلی خلاقانه ای روی این کارت ها انجام نمی گیرد. بیشتر از طرح های آماده استفاده می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *