تابلو سازی

تابلو فلز پلاستیک

قیمت تابلو فلزی‌پلاستیک

تابلو فلز پلاستیک چه نوع تابلو تبلیغاتی است؟ استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های کاربردی و موثر در برقراری ارتباط هر چه بهتر میان صاحبان مشاغل و مشتریان خود می باشد.

در واقع تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات محیطی است که صاحبان مشاغل، حرفه و کار خود را در ابعاد بزرگ به مخاطبان و مشتریان خود معرفی می کنند.

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. یکی از آن ها تابلو فلزی پلاستیک است. تابلوهای فلزی پلاستیک از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین از مزایا و کاربردهای مختلفی دارا می باشند.

این تابلوها تلفیقی از فلز و پلاستیک هستند که بخش فلزی آن شامل شاسی، چهارچوب و اتصالات تابلو می باشد. حروف برجسته پلاستیکی نیز، بخش پلاستیکی آن را تشکیل می دهند.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تابلو فلزی پلاستیکی بپردازیم. پس برای فهم بهتر موضوع، ابتدا تابلوی فلزی پلاستیک را تعریف می کنیم و اجرای تشکیل دهنده آن را بر می شمریم.

تابلو فلز پلاستیک

تابلو فلز پلاستیک چیست؟

تابلو فلز پلاستیک یکی از انواع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در بازار است. این تابلو تلفیقی از فلز و پلاستیک می باشد و در واقع از دو قسمت فلزی و پلاستیکی تشکیل شده اند. اجزای تشکیل دهنده این نوع تابلو عبارت اند از ” شاسی، چهارچوب و اتصالات تابلو، بخش فلزی”. همچنین حروف آن که به صورت برجسته و از جنس پلاستیک بوده قسمت پلاستیکی آن را تشکیل می دهند.

به طور کلی، تابلو فلزی پلاستیک از قسمت های زیر، تشکیل شده اند:

  • بدنه و شاسی: بدنه یا شاسی یکی از مهم ترین اجزای تابلو است. به قسمتی که قطعات و لوازم تابلو بر روی آن نصب شده بدنه می گویند. بدنه یا شاسی در تابلوهای فلزی پلاستیک، از جنس آلیاژهای فلزی هم چون فولاد، آلمینیوم، استیل و… است.
  • چهارچوب: قسمتی از تابوهای فلزی پلاستیک که بدنه یا شاسی بر روی آن نصب و یا به قول معروف بر روی آن سوار شده که چهارچوب نام دارد.
  • لبه حروف برجسته: به دیواره و یا کناره حروف برجسته، که پلاستیک فشرده بر روی نصب شده، لبه حروف برجسته می گویند. این قسمت معمولا از جنس ورق های آلمینیومی و یا بعضا پلاستیکی می باشد.
  • پلاستیک فشرده: به ورقه هایی از جنس پلاستیکی که بر روی لبه حروف نصب می شوند و لایه رویی حروف برجسته را تشکیل می دهند.
  • اتصالات تابلو: این بخش وظیفه اتصال تمامی قطعات تابلو به یکدیگر و همچنین نگهداشتن تابلو بر روی دیوار و یا پایه ای که برای نصب تابلو بر روی آن تهیه شده، را بر عهده دارد.

تابلو فلز پلاستیک چیست؟

مزایای تابلو فلزی پلاستیک

تابلوهای فلزی پلاستیک، یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از فلز و پلاستیک به صورت ترکیبی ساخته شده و در تابلو سازی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این تابلو دارای مزایای بسیار زیادی است، که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام، کیفیت و طول عمر بالا
  • ظاهری زیبا و جذاب
  • استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب در ساخت آن
  • مقاومت بسیار بالا در برابر تابش نور خورشید، حرارت و آتش سوزی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفسوزیه

کاربردهای تابلو فلزی پلاستیک

تابلوهای فلزی پلاستیکی، در عین دوام و کیفیت بالایی که دارند، از زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردارند. همین عوامل، تابلوی فلزی پلاستیک را به یکی از پرکاربردترین تابلوهای موجود در بازار تبدیل کرده است.

استفاده در ساخت انواع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، ساخت تابلوهای نصب شده بر سر در رستوران ها، طلا و جواهر فروشی، کافی شاپ، سوپر مارکت و… مهم ترین کاربردهای این تابلو است.

قیمت تابلو فلزی‌پلاستیک

تابلوی فلزی پلاستیک، در زمره تابلوهای با قیمت مقطوع و مناسب قرار دارد و به عبارت دیگر، می توانید یک تابلوی با دوام، با کیفیت و زیبا را به طور همزمان و با صرف هزینه ای کمتر از هزینه تابلوهای لوکس و گران قیمت، داشته باشید.

به طور کلی علل و عوامل مختلفی در قیمت تابلو فلزی پلاستیک، تاثیر گذار هستند، که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

  • نوع، جنس و قیمت مواد اولیه
  • اندازه و ابعاد تابلو
  • نوع، جنس و ابعاد حروف برجسته تابلو
  • نوسانات بازار و نرخ تورم
  • کیفیت ساخت

نکته: اگر به دنبال تابلوی باکیفیت، با دوام، جذاب و زیبا و در عین حال با قیمت مناسب و به صرفه هستند، تابلوی فلزی پلاستیک گزینه پیشنهادی ما به شما است.

مزایای تابلو فلزی پلاستیک

خلاصه و جمع بندی مطالب

تابلوی فلزی پلاستیکی یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی فلزی است که در دسته بندی تابلو حروف فلز قرار می گیرد. قسمت فلزی این نوع تابلو، شامل بدنه و شاشی، چهارچوب و اتصالات فلزی است و حروف برجسته که از جنس پلاستیک فشرده هستند، قسمت پلاستیکی آن را، تشکیل می دهد.

این نوع از تابلوهای تبلیغاتی، از دوام و کیفیت بالایی دارند و در عین سادگی، از زیبایی و جذابیت خاصی نیز، برخوردار هستند. تابلوهای فلزی پلاستیکی، کاربردهای مختلفی دارند.

از جمله مهم ترین آن ها می توان به استفاده در ساخت انواع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، ساخت تابلوهای نصب شده بر سر در رستوران ها، طلا و جواهر فروشی، کافی شاپ، سوپر مارکت، بیمارستان ها، مدارس، مراکز آموزشی و… اشاره کرد.

تابلوی فلزی پلاستیک، دارای مزیت های بسیار زیادی است، که دوام، کیفیت و طول عمر بالا، ظاهری زیبا و جذاب، استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب، مقامت بالا در برابر تابش نور خورشید، حرارت و آتش سوزی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه، از جمله مهم ترین آن ها هستند.

نوع، جنس و قیمت مواد اولیه،اندازه و ابعاد تابلو، نوع، جنس و ابعاد حروف برجسته تابلو، نوسانات بازار و نرخ تورم، کیفیت ساخت، مهم ترین عواملی است، که بر روی قیمت تابلوهای فلزی پلاستیکی تاثیرگذار است. اگر می خواهید جنس تابلوی شما با کیفیت بوده و قیمت مناسبی برای تابلو خود پرداخت نمایید؛ پیشنها می کنیم از وب سایت مجموعه چاپان دیدن کنید.

در واقع تابلوی فلزی پلاستیک، در زمره تابلوهای با قیمت مقطوع و مناسب قرار دارند و همچنین با توجه به دوام و طول عمر بالایی که دارند، شما را از تعمیر زودهنگام قطعات و یا تعویض تابلو و قطعات آن، بی نیاز می کند و منجر به صرفه جویی اقتصادی نیز، خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *