چاپ سالونت و اکو سالونت

چاپ بنر

موارد استفاده از بنر

چاپ بنر یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند که اطلاعات لازم را ارائه می دهد و به دریافت پاسخ کمک می کند. آن ها به صورت داخلی و خارجی عرضه می شوند و بنابراین می توانید در همه جا با چاپ بنر به نفع خود استفاده کنید. بنرهای بیرونی باید در برابر انواع آب و هوا، از جمله باران و باد مقاومت کنند؛ در حالی که الزامات کمتری برای بناهای داخلی وجود دارد.

چاپ بنر را می توان برای اهداف مختلف، از تبلیغات تجاری تا جشن تولد استفاده کرد. انواع مختلفی نیز وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. علاوه بر این، امروزه سفارش بنر بسیار آسان است؛ زیرا بسیاری از شرکت ها چنین خدماتی را ارائه می دهند. علاوه بر روش سنتی، می توانید بنر را به صورت سفارش آنلاین نیز چاپ کنید. می توانید از روش چاپ چاپ لارج فرمت استفاده نمایید. در مورد این نوع چاپ در مقاله سالونت و اکو سالونت می توانید اطلاعات کافی به دست آورید.

در این مقاله، ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا دریابید چه نوع بنرهایی وجود دارد ، چگونه استفاده می شود و چگونه آن ها را دریافت کنید.

بنر چیست؟

بنر چیست؟

بنرها نوارهای طولانی از مواد هستند که شعار یا طرحی به منظور نمایندگی یک شرکت، سازمان، دولت یا نهاد دیگر دارند. اگرچه ممکن است در فرهنگ لغت بنرها از پارچه ساخته شوند؛ اما این روزها یک بنر می تواند از چندین ماده مختلف تشکیل شده باشد که همگی دارای ضخامت، انعطاف پذیری و دوام متفاوت هستند. بنرها به جای رنگ، شکل یا طرح، از نظر نحوه نمایش از پرچم ها متمایز می شوند. یک بنر در هر دو طرف نصب می شود؛ در حالی که یک پرچم تمایل دارد در یک طرف به یک پست یا قطب چسبانده شود.

تاریخچه و توضیحات چاپ بنر

چاپ بنر یک هنر قدیمی است. بنرهای کلیسا معمولا قدیسی را که کلیسا به او اختصاص داده شده است، به تصویر می کشند. در گذشته بنرهایی در کلیساها عمدتا برای راهپیمایی ها، در داخل و خارج ساختمان کلیسا استفاده می شده است. با این حال، تأکید در سال های اخیر به طور چشمگیری بر روی نمایش دائمی یا گذرا بنرها بر روی دیوارها یا ستون های کلیساها و دیگر عبادتگاه ها متمرکز شده است. یک نمونه معروف از بنرهای بزرگ به نمایش درآمده، کلیسای جامع لیورپول است.

صنعت بنرها که اغلب به صورت تجاری در زمینه پلاستیک ساخته می شوند، از بنرهای سنتی برش وینیل گرفته تا بنرهایی که در چاپگرهای جوهر افشان بزرگ و با فرمت فوق العاده گسترده بر روی انواع وینیل و پارچه با استفاده از جوهر حلال و جوهرهای قابل درمان با اشعه ماوراء بنفش چاپ شده است، توسعه یافته است .

بنرها در بسیاری از مشاغل تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و برای مخاطبان بالقوه خود بازاریابی می کنند. تعدادی از شهرهای بریتانیا دارای مجموعه ای از بنرهایی هستند که مرکز شهر خود را تزئین کرده اند و عملا شهر یا ویژگی ها و جاذبه های خاص آن را تبلیغ می کنند.

انواع بنر

بنرها را می توان روی انواع مختلف مواد چاپ کرد. آن ها در اندازه ها و سبک های مختلف هستند. در اینجا انواع اصلی بنرها آورده شده است.

تاریخچه و توضیحات چاپ بنر

بنرهای جمع شونده و جمع شونده

بنرهای جمع شونده به عنوان کشش یا رول آپ نیز شناخته می شوند و برای افرادی که رویدادها را انجام می دهند یا به علائم تجاری خرده فروشی نیاز دارند یک گزینه بنر دو طرفه چشم نواز هستند.

این بنرها اغلب حدود 6 فوت ارتفاع دارند و می توانند در عرض های مختلف وجود داشته باشند که با توجه به نیاز شما تغییر می کند. یکی دیگر از مزایای بنرهای جمع شونده این است که به راحتی می توانید آن ها را جمع کرده و از جایی به مکان دیگر منتقل کنید.

بنرهای مرحله ای و تکراری

آیا به بنری نیاز دارید که در تبلیغات آن ظریف باشد؟ آیا نیاز به پوشش فضایی برای نشست خبری، رویداد یا ارائه دارید؟ پس به بنرهای مرحله ای و تکراری نیاز دارید. اندازه این بنرها می تواند مطابق اهداف پروژه شما باشد و فضایی را با نام تجاری یا لوگوی شما پر کند. بنرهای مرحله ای و تکراری یک تصویر انتخابی را بارها و بارها نمایش می دهند؛ اما بدون این که زیاد حواس شما را پرت کند. این یک راه عالی برای ارتقاء سازمان یا خدمات شما در طول رویدادها، گفتگوها، سمینارها و ارائه ها است.

بنرهای آویزان

با استفاده از میله ها و کابل ها، بنرها را می توان برای افزایش تاثیر و دید بیشتر از بالای جمعیت آویزان کرد. نصب ممکن است به تلاش زیادی نیاز داشته باشد؛ اما هیچ چیز بیشتر از یک تابلو معلق بالای سر جلب توجه نمی کند.

این ایده ای عالی برای جشنواره ها، نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه بزرگ، مهمانی ها یا اعلانات است. نکته مثبت دیگر این است که می توانید از بنر سنتی مستطیلی دور شده و بنر آویزان را به هر شکلی که می خواهید برش دهید، خواه مثلثی باشد، خواه دایره ای یا الماسی.

بنرهای نمایش غرفه پاپ آپ

صفحه نمایش پاپ آپ مشابه بنرهای کشویی است. این بنرها از پارچه ساخته شده اند که لازم نیست از طرح بنر سنتی پیروی کنند. با این اوصاف، هدف جلب توجه دیگران همچنان یکسان است. پنجره های بازشو برای گسترش در کل طرح استفاده می شود؛ بنابراین اگر پروژه بزرگی دارید، ممکن است به جای رول آپ، یک پنجره بازشو بخواهید.

پنجره های بازشو همچنین ساختار محکم تری دارند، به جای تخت بودن ابعادی هستند و اندازه آن ها بسیار بزرگ تر از بنرهای دیگر است. در حالی که نصب آنقدر سریع نیست؛اما برای نمایش های هنری و صنایع دستی، فروشندگان مواد غذایی و برنامه های مشابه انتخاب بسیار خوبی است.

بنرهای جمع شونده و جمع شونده

قیمت چاپ بنر

5 عاملی که بیشترین تاثیر را بر هزینه پرچم های سفارشی شما می گذارد، عبارت اند از:

رنگ های مورد استفاده بنر

هنگام سفارش چاپ بنر باید رنگ هایی را که استفاده می کنید، در نظر بگیرید. هزینه چاپ می تواند زیاد باشد و تعداد رنگ هایی که برای استفاده انتخاب می کنید و همچنین نوع چاپی که استفاده می کنید بر هزینه پرچم های چاپی سفارشی شما تأثیر می گذارد.

اگر می خواهید از تعداد کمی رنگ با پرچم های متعدد استفاده کنید، اغلب بهتر است از تکنیک های غربالگری چاپ استفاده کنید؛ در حالی که تعداد زیادی از رنگ ها با مقدار کمتری باید از طریق تکنیک های چاپ دیجیتال انجام شود.

ابعاد بنر

یک عامل مهم که باید در نظر بگیرید اندازه پرچم های چاپی سفارشی شما است. این بستگی به ارتفاع قطب های پرچم شما و اندازه تصویری دارد که می خواهید نمایش دهید. اگر جزئیات زیادی روی گرافیک شما وجود دارد و پرچم های شما بر روی تیرهای پرچم بلند نمایش داده می شود، بهتر است پرچم بزرگ تری را چاپ کنید تا از دید کافی اطمینان حاصل شود.

ملاحظات آب و هوا

در حالی که بنرهای شما در صورت نمایش در داخل خانه ایمن خواهند بود، بنر های بیرونی اغلب تحت تأثیر آب و هوا قرار می گیرند. اگر چاپ بنر شما تحت تأثیر آب و هوای نامساعد قرار می گیرند، بهتر است هنگام انتخاب نوع مصالح مورد استفاده، آن را در نظر بگیرید. مواد مختلف مزایای متفاوتی را ارائه می دهند و هزینه را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار می دهند و باید قبل از تصمیم گیری مورد تحقیق قرار گیرند.

یک طرفه در مقابل دو طرفه

چاپ بنر سفارشی در دو نوع اصلی وجود دارد؛ یک طرفه و دو طرفه. پرچم های یک طرفه روی یک تکه از مواد چاپ می شوند و در هر دو طرف نسبتا قابل مشاهده باشد. پرچم های دو طرفه از طرف دیگر با استفاده از سه لایه ایجاد می شوند. به طور طبیعی، پرچم های دو طرفه هزینه بیشتری خواهند داشت.

اگر قصد خرید بیش از یک بنر را دارید، به احتمال زیاد می توانید بر اساس تعداد خرید تخفیف بگیرید. هرچه چاپ بنر سفارشی بیشتری خریداری کنید، تخفیف شما باید بیشتر باشد. هنگام خرید تعداد زیادی بنر سفارشی، حتما با تعدادی از سازندگان پرچم مشورت کنید تا اندازه تخفیف آن ها را تعیین کنند.

موارد استفاده از بنر

حوزه های زیادی وجود دارد که در آن ها می توان از چاپ بنر استفاده کرد. بیشترین چاپ بنر در فضای باز برای تجارت، تبلیغات و استفاده شخصی است. بنابراین، اجازه دهید نحوه استفاده از بنرها را در جزئیات بیشتر در نظر بگیریم.

  • کسب و کار

چاپ بنر برای ارتقاء کسب و کار یکی از محبوب ترین انواع جلب توجه مردم به محصولات یا خدمات شما است. بنرهای بزرگ واقعا به افزایش فروش و افزایش سود شرکت کمک می کند.
مزایای اصلی استفاده از بنر برای تجارت شما این است که آن ها گران نیستند و می توانند بیش از یک بار استفاده شوند. علاوه بر این، امکان چاپ در هر طرح، سبک و اندازه وجود دارد. آن ها همچنین می توانند به صورت افقی و عمودی چاپ شوند و استفاده از آن ها به روش های مختلف امکان پذیر است.

هنگام ایجاد طرح بنر برای کسب و کار خود، توجه داشته باشید که بهتر است آن را ساده نگه دارید و جزئیات غیرضروری را اضافه نکنید. متن باید به راحتی خوانده شود و از راه دور به خوبی دیده شود. اگر از تصاویر استفاده می شود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. علاوه بر این، فراموش نکنید که لوگوی شرکت خود را به بنر اضافه کنید.

این بنر نه تنها برای ارائه اطلاعات کلی در مورد تجارت شما، بلکه برای رویدادهای خاص نیز قابل استفاده است.

رنگ های مورد استفاده بنر

  • تبلیغات

چاپ بنرهای رنگی چندین دهه است که برای تبلیغات استفاده می شود و همچنان یکی از کارآمدترین روش ها برای تبلیغ محصولات و خدمات است. هدف از تبلیغات جذب مشتری جدید به یک مغازه، سالن زیبایی یا کافه است. آن ها بر شرکتی که تبلیغ می کنند، محصولات یا خدمات آن و همچنین پیشنهادات ویژه متمرکز شده اند.

بنر می تواند یک محصول خاص را تبلیغ کند، در مورد ویژگی های آن و نحوه کمک به کسی که آن را خریداری می کند، توضیح دهد. هر محصول قابل تبلیغ است، از تلفن هوشمند گرفته تا نوع جدیدی از بستنی. و البته، تبلیغات به منظور بیان موارد ویژه، فروش و تخفیف های ارائه شده توسط شرکت های خاص ساخته شده است.

این که آیا چاپ بنر ممتاز یا ارزان را انتخاب می کنید، مهم ترین محتوا است. پیام را زیاد طولانی نکنید؛ زیرا معمولا جلب توجه با عبارات کوتاه جذاب آسان تر است. در عین حال، پیام های کوتاه را می توان در حال حرکت خواند.

علاوه بر متن، استفاده از گرافیک و تصاویر نیز خوب است. آن ها باید دارای کیفیت حرفه ای باشند. پس زمینه بنر باید دارای رنگ متضاد با متن باشد. بر اساس مطالعات انجمن تبلیغات در فضای باز آمریکا، چشمگیرترین ترکیبات مشکی در زرد، زرد در سیاه، سیاه در سفید و سفید در آبی است.

  • سازمان های عمومی و پروژه های اجتماعی

چاپ تابلو و بنر نیز برای اهداف غیر تجاری استفاده می شود. بنرها را می توان برای کلیساها، مدارس، نمایشگاه ها و بسیاری از مکان های دیگر چاپ کرد. ممکن است تعدادی چاپ تبلیغاتی وجود داشته باشد که نیاز به اقدام دارد. مطمئنا بنرهایی را مشاهده کرده اید که به سرطان، حفاظت از حیوانات یا تأثیر بد سیگار اختصاص داده شده است. هدف آنها جمع آوری پول نیست، بلکه هدف آنها آگاهی مردم از برخی مسائل است.

با این حال، همچنین بنرهایی برای جمع آوری کمک های مالی و خیریه وجود دارد که از شما می خواهد به کسی کمک کنید و به صندوق یا فرد خاصی کمک مالی کنید.

  • مناسبت ها

بنرها ممکن است در مورد رویدادهای خاصی مانند مهمانی ها، نمایشگاه ها، نمایشگاه های تجاری، جشن های تعطیلات، کنسرت ها، رویدادهای ورزشی و غیره صحبت کنند.

به عنوان مثال، اگر یک مسابقه بسکتبال مهم تیم محلی شما در حال برگزاری است، بنرهایی وجود دارد که بر روی آن ها آمده است تا به مسابقه بیایند و از ورزشکاران حمایت کنند.

  • استفاده شخصی

شما آزاد هستید که برای استفاده شخصی خود بنر چاپ کنید. این می تواند یک چاپ بنر متن یا عکس باشد و در واقع، چنین چاپ هایی را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد؛ زیرا در پوسترهای تجاری و تبلیغاتی قوانین سختگیرانه ای وجود ندارد.

بنرها اغلب برای تولد، سالگرد، دیدارهای خانوادگی و عروسی چاپ می شوند. آن ها راهی عالی برای تبریک عید به شخص نزدیک و بیان احساسات شما هستند. از بنرها می توان برای انواع مختلف جشن ها، از پذیرایی رستوران گرفته تا پیک نیک استفاده کرد.

سفارش بنر

اکثر مردم ترجیح می دهند چاپ بنر را به صورت آنلاین سفارش دهند؛ زیرا راحت تر و اغلب ارزان تر است. اگر بنرهای چاپی را به صورت آنلاین سفارش می دهید، توصیه می کنیم نظرات مربوط به شرکتی را که انتخاب می کنید بررسی کنید تا از نتایج ناامید نشوید.

هنگام سفارش چاپ بنر ممکن است با خود فکر کنید که ارسال طرح آماده با چه قالبی بهتر است. در چنین شرایطی می توانید تمام جزئیات را با نمایندگان شرکتی که انتخاب می کنید، بررسی کنید.

سایت هایی نیز مانند وب سایت چاپان وجود دارند که نه تنها چاپ بنرها را به صورت آنلاین ارائه می دهند، بلکه به کاربران اجازه می دهند طرح هایی را به صورت آنلاین ایجاد کنند. اگر طرح شما هنوز آماده نیست و نمی دانید با چه چیزی شروع کنیدمجموعه ما یعنی مجموعه چاپان به شما در طراحی، چاپ، انتخاب و چاپ مناسب و…کمک می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *