چاپ افست

تابلو استیل رینگی

تابلو استیل رینگی ، از انواع تابلو حروف استیل است که در ردۀ پرکابردترین تابلوهای تبلیغاتی قرار دارد و به دلیل طرح و ساختار جذابی که دارد، مورد توجه قرار قرار می‌گیرد. روز به روز نیر به میزان تنوع آن افزوده می شود و در طرح‌های جذاب‌تری به بازار عرضه می‌شود.

انواع تابلو استیل رینگی

تابلوهای استیل رینگی، بر اساس نوع رینگ به دو دسته تقسیم می‌‌شوند که عبارتند از:

  • تابلوهای استیل رینگی با رینگ استیل
  • تابلوهای استیل رینگی با رینگ پلکسی گلاس
  • نحوۀ ساخت تابلو استیل رینگی

نحوۀ طراحی و ساخت تابلوهای استیل رینگی، طبق جدیدترین مبانی دنیای تبلیغات انجام می‌شود و همین موضوع نیز سبب شده که در قیاس با سایر تابلوهای تبلیغاتی، محبوبیت بیش‌تری داشته باشند. اگر دوست دارید بیشتر با این نوع تابلوهای تبلیغاتی و نحوۀ ساخت آنها آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی

نخستین مرحلۀ ساخت تابلو های استیل رینگی، طراحی آنها است. در این مرحله، انتخاب فونت، سایز، نوع رنگ‌بندی و نحوۀ نورپردازی تابلو، طبق نظر مشتری انجام می‌شود. سپس محصول مورد نظر او، با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوصی مثل کرل طراحی می‌شود.

برش حروف

در مرحلۀ بعدی، طرحی که توسط مشتری انتخاب شده، با استفاده از لیزر برش داده می‌شود. جالب است بدانید که با استفاده از لیزر، می‌توان تمام ریزه‌کاری‌های مورد نظر مشتری را به راحتی بر روی تابلو استیل رینگی پیاده کرد.

خم حروف

در این مرحله، حروف برجستۀ تابلو، با استفاده از یک سری دستگاه‌های مخصوص خم می‌شوند. البته، از آن جایی که اکثر این دستگاه‌ها خارجی هستند و برای خم کردن حروف فارسی کارایی ندارند، در برخی موارد این فرایند توسط نیروی انسانی نیز انجام می‌شود.

چسباندن لبه‌های حروف

در مرحلۀ بعدی، تابلو بر روی یک میز آهنی قرار داده می‌شود و با استفاده از یک آهنربای مخصوص، حروف برجسته بر روی آن ثابت می‌شوند. برای چسباندن حروف، از چسب پی‌وی‌سی استفاده می‌شود.

زیرسازی حروف

در مرحلۀ بعدی، با استفاده از ورقه‌های پی‌وی‌سی، فرایند زیرسازی حروف انجام می‌شود. از آنجایی که نحوۀ انجام این فرایند به طور مستقیم بر روی میزان کارایی تابلو تأثیر می‌گذارد، تمام مراحل آن باید با دقت بالایی انجام شود تا محصول نهایی کارایی لازم را داشته باشد.

نورپردازی

در این مرحله، با استفاده از لامپ‌های اس‌ام‌دی، نور‌پردازی تابلو انجام می‌شود. البته، نورپردازی جزء مراحل ضروری ساخت این محصول نیست و انجام آن به نظر مشتری برمی‌گردد.

نصب حروف

در آخرین مرحله نیز حروف بر روی نمای مورد نظر مشتری نصب می‌شوند. معمولاً نما‌ی تابلوهای استیل رینگی تنوع زیادی دارد. به همین دلیل دست مشتری باز است تا بر اساس ماهیت شغل خود، یکی از آنها را با سلیقۀ خود انتخاب کند.

نحوۀ نصب تابلو استیل رینگی

بعد از این که فرایند ساخت تابلو استیل رینگی به اتمام رسید، نوبت به نصب آن می‌رسد. برای این که این تابلو کارایی را لازم را داشته باشد، پروسۀ نصب آن باید اصولی انجام شود. به همین دلیل بهتر است که این مرحله به یک تکنسین ماهر سپرده شود تا تمام مراحل نصب را مو به مو اجرا کند.

مزیت‌های تابلو استیل رینگی

تابلو استیل رینگی، یکی از معدود تابلوهایی است که با وجود تحولات چشمگیری که امروزه در سبک تبلیغات به وجود آمده، ولی هنوز جایگاه ویژه‌ای در تبلیغات دارد. دلیل این موضوع نیز مزیت‌های منحصر به فرد آن است که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

جلوۀ لاکچری

مهم‌ترین مزیت تابلوهای استیل رینگی، ظاهر جذاب آنها است که تأثیر بسزایی در افزایش میزان مشتریان و رونق یک کسب و کار دارد.

عمر طولانی

مزیت دیگر به نوع متریال آن برمی‌گردد. متریالی که در ساخت آنها استفاده می‌شود، در قیاس با متریال سایر تابلوهای تبلیغاتی، مقاومت بیش‌تری دارد و عواملی مثل باران و گرد و غبار، نمی‌توانند زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهند.

ضدخش بودن

ضدخش بودن تابلوهای استیل رینگی، از دیگر خصوصیات منحصر به فرد آنها است. این ویژگی سبب می‌شود تابلو همیشه جلوۀ براق و جذابی داشته باشد. این در حالی است که اکثر تابلوهای تبلیغاتی چنین قابلیتی ندارند و به مرور زمان در اثر خش، جذابیت آنها به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

قیمت مناسب

علاوه بر اینکه این مدل تابلوها از لحاظ کارایی و کیفیت، به معنای واقعی کلمه بی‌نظیر هستند، قیمت آنها نیز در مقایسه با سایر تابلوهای تبلیغاتی خیلی به‌صرفه‌تر است. حتی کسب‌و‌کارهای کوچکی که سودآوری اندکی دارند هم، به راحتی می‌توانند از این تابلوها بخرند.

نگهداری آسان

نحوۀ ترکیب متریال تابلوهای استیل رینگی به گونه‌ای است که در حین استفاده، هیچ‌گونه آسیبی به ساختار آنها وارد نمی‌شود و نگهداری از آنها هم روش خاصی ندارد.

سخن آخر

به وسیله این متن ما سعی کردیم در مورد تابلو استیل رینگی و مزایای آن صحبت کرده و اشاره‌ای به مراحل تولید آن داشته باشیم. این تابلوها قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری دارند و یکی از بهترین دستاوردهای صنعت تابلوسازی محسوب می‌شوند و توانسته‌اند تا به امروز، کارایی خود را حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *