تابلو سازی

تابلو لایت باکس مگنت

مزیت های تابلو لایت باکس مگنتی

تابلو لایت باکس مگنت چه کاربردی دارد؟ امروز می خواهیم در مورد یکی از کاربردی ترین دستاورد های صنعت تابلو سازی به نام تابلو لایت باکس مگنتی صحبت کنیم. این نوع تابلو تبلیغاتی که به تازگی وارد بازار شده است، قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد و استفاده از آن می تواند میزان سود آوری حرفه های مختلف را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

البته، از آن جایی که در حال حاضر صنعت تابلو سازی به صورت قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده است و هر روز محصولات جدید تری به بازار عرضه می کند، این احتمال وجود دارد که خیلی از افراد جامعه در مورد قابلیت های تابلو لایت باکس مگنتی اطلاعات چندانی نداشته باشند.

از این رو ما تصمیم داریم، در ادامه این مطلب به طور کامل این مدل تابلو را معرفی کنیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید تا با این نوآوری دنیا تبلیغات بیش تر آشنا شوید.

تابلو لایت باکس مگنت

تابلو لایت باکس مگنت

تابلو لایت باکس مگنتی یا همان تابلو لایت باکس آهنربایی، تابلویی است که با استفاده از پلکسی گلاس و فیبر تولید می شود و دارای یک قاب آلومینیومی بسیار جذاب است.

جالب است بدانید که ساختار تابلو لایت باکس مگنتی به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به صورت باکس یا جعبه تولید کرد و این امر یک نوآوری بسیار مهم است که می تواند برای توسعه کسب و کار های مختلف بسیار مفید باشد.

البته، تابلو لایت باکس مگنتی در قیاس با سایر تابلو های تبلیغاتی مزیت های دیگری نیز دارد که ما قصد داریم جهت معرفی بهتر این تابلو، در ادامه بیش تر در مورد آن ها صحبت کنیم.

مزیت های تابلو لایت باکس مگنتی

هر  شغل و حرفه ای برای این که بتواند، از میان این همه تابلو تبلیغاتی موجود در بازار بهترین گزینه را انتخاب کند، قبل از هر اقدامی باید اطلاعات درستی در مورد ویژگی های تابلو های تبلیغاتی به دست بیاورد.

از این رو، ما قصد داریم در این قسمت از بحث، تمام خصوصیت ها و مزیت های تابلو لایت باکس مگنتی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم و آن ها عبارتند از:

  1. نصب آسان: نصب آن در قیاس با سایر نمونه ها راحت تر انجام می گیرد و برخلاف سایر مدل ها نیازی نیست که زمان و هزینه زیادی صرف شود.
  1. قیمت مناسب: قیمت آن در قیاس با سایر تابلو های تبلیغاتی بسیار مناسب تر است و انتخاب آن از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه است. تمام کسب و کار ها به راحتی می توانند، از قابلیت های آن استفاده کنند.
  1. قابل تعویض: در صورت نیاز می توان آن را تعویض کرد.
  1. نور پردازی یکنواخت: نحوه نور پردازی آن کاملاً یکنواخت انجام شده و جلوه منحصر به فردی دارد. طبیعتاً می تواند افراد بیش تری را جذب کند.
  1. کم مصرف بودن: سیستم نور پردازی آن با استفاده از لامپ های کم مصرف نصب می شود و این در حالی است که از لحاظ جذابیت واقعاً بی نظیر است.

تابلو لایت باکس مگنت

قیمت تابلو لایت باکس مگنتی

حالا که با قابلیت ها و خصوصیت های تابلو لایت باکس مگنتی، آشنا شدید شاید بد نباشد که ادامه این بحث را به موضوع قیمت آن اختصاص بدهیم. البته، از آن جایی که قیمت این نوع تابلو نیز مانند سایر تابلو های تبلیغاتی بر اساس مؤلفه بسیاری تعیین می شود؛ نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها پیشنهاد می کنیم با مجموعه چاپان تماس گرفته و در این زمینه اطلاعات کامل تری دریافت کنید.

اما از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی توان آن را نادیده گرفت، قصد داریم که مؤلفه هایی که در حین قیمت گذاری مدل تابلو لایت باکس در نظر گرفته می شوند را مورد بررسی قرار دهیم و مهم ترین آن ها به شرح ذیل است:

  1. ابعاد و اندازه های تابلو

ابعاد و اندازه های تابلو لایت باکس مگنتی، اولین موضوعی است که می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد و همان طور که خودتان نیز می دانید، هر چه تابلو در ابعاد بزرگ تری تولید شود با قیمت بیش تری به بازار عرضه می گردد.

  1. کیفیت مواد اولیه

موضوع دیگری که می تواند بر قیمت تابلو لایت باکس مگنتی، تأثیر بگذارد میزان کیفیت متریال آن است و مسلماً در صورتی که تابلو از مواد مرغوب تری ساخته شود، با قیمت بالا تری به فروش می رسد.

قیمت تابلو لایت باکس مگنتی

  1. تجهیزات ساخت تابلو

مؤلفه بعدی، نوع تجهیزاتی است که در ساخت تابلو لایت‌باکس مگنتی به کار گرفته می شود. به عبارت بهتر اگر برای ساخت این مدل تابلو، از دستگاه های حرارت دهی خاصی استفاده شود، به احتمال زیاد محصول نهایی با قیمت بیش تری به دست مشتری می رسد.

  1. برند لوازم

یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر قیمت تابلو لایت‌باکس مگنتی تأثیر می گذارد، برند لوازمی است که برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، اگر لوازمی که برای نصب سیستم نور پردازی آن به کار گرفته می شوند، از برند های معتبر انتخاب شده باشند، قیمت تابلو در قیاس با حالت های معمولی خیلی بیش تر خواهد بود.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب در مورد تابلو لایت باکس‌مگنتی، صحبت کردیم و سعی کردیم این دستاورد منحصر به فرد صنعت تابلو سازی را به بهترین وجه ممکن، به شما معرفی کنیم.

هدف مان نیز از پرداختن به این موضوع این بود که بتوانیم به رونق همه کسب و کار ها کمک کنیم و از آن جایی که تابلو لایت باکس مگنتی، به معنای واقعی کلمه بی نظیر است. قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد. امیدواریم که مباحثی که در خلال این بحث مطرح کردیم برای معرفی قابلیت های آن کافی بوده باشد و بتواند در حین انتخاب به متقاضیان خرید تابلو تبلیغاتی کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *