تابلو سازی

تابلو بنر با پروژکتور

انواع بنرهای با پروژکتور از نظر جنس

تابلو بنر با پرژکتور در چه محل هایی استفاده می شود؟ از دیرباز تا به امروز صنعت چاپ دچار تغییر و تحولات بسیار زیاد شده است. یکی از مهمترین دلایل این تغییرات، ظهور تکنولوژی و دستگاه های چاپ بوده است.

دستگاه هایی که می توانند عملیات چاپ را بر روی متریال و مواد بسیار زیادی پیاده سازی کنند. یکی از پر استفاده ترین این مدل چاپ، چاپ بر روی بنرها می باشد. از بنرها می توان برای انجام تبلیغات در فضاهای مختلفی استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بنر با پروژکتور بیشتر از پیش آشنا کنیم.

تابلو بنر با پروژکتور

بنر چیست؟

بنرها اسباب و تجهیزاتی هستند که می توان بر روی آن ها پیام تبلیغاتی از نوع طرح های گرافیکی یا متنی را پیاده سازی کرد. از این رو به جرئت می توان عنوان کرد که بنرها یکی از پرکابردترین روش های تبلیغاتی در صنایع گوناگون هستند. کسب و کارهای بسیار زیادی برای معرفی محصولات خود و یا شناساندن خدماتی که در اختیار مشتریان قرار می دهند، از بنرها استفاده می کنند.

مسلما شما هم در طول زندگی خود بارها و بارها با این بنرها برخورد داشته اید و یا آن ها را بر سردر فروشگاه ها و مغازه های گوناگونی مشاهده کرده باشید.

بنرها این قابلیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند تا با چاپ انواع طرح های گرافیکی و یا متون دیگر، اطلاعاتی را در اختیار مخاطبین قرار دهند. امروزه از تابلو بنر هم در فضاهای بیرونی و هم در فضاهای داخلی استفاده می شود. اگر قصد استفاده از بنر در فضاهای خارجی و باز را دارید، بدون شک باید از بنر با پروژکتور استفاده کنید.

معرفی تابلو بنر با پروژکتور

همانطور که اشاره کردیم، بر روی بنرها انواع طرح های مختلف قابلیت چاپ دارند. برای اینکه خوانایی و دیده شدن این بنرها در محیط های خارجی افزایش پیدا کند، سازندگان از پروژکتور برای روشنایی آن ها استفاده می کنند.

از این رو نام این مدل از بنرها به تابلو بنر با پروژکتور رواج پیدا کرده است. بنرهای با پروژکتور به دلیل وجود یک منبع نور قدرتمند، قابلیت استفاده در محیط های مختلف و مکان هایی که خود دارای منبع نور نیستند را دارند.

همچنین از آن جایی که قرار است تا از این مدل از بنرها در فضاهای خارجی استفاده شود، باید استحکام مناسبی در برابر انواع شرایط آب و هوایی مانند نور خورشید، رطوبت، باد و باران و … را داشته باشند.

امروزه از انواع پارچه های PVC برای چاپ بنرهای با پروزکتور استفاده می شود که مقاوم بسیار مناسبی در برابر هر گونه تهدید خارجی دارند.

معرفی تابلو بنر با پروژکتور

مزایای استفاده از بنر با پروژکتور

از مهمترین مزایای این گونه از بنرها در مقایسه با سایر بنرهای موجود در بازار، می توان به قابلیت استفاده از آن ها در مکان های مختلف اشاره کرد. بنرهایی که فاقد پروژکتور و یا منبع نوری هستند. تنها برای استفاده در محیط های داخلی کاربرد پیدا می کنند.

همچنین نمی توان از آن ها در محیط هایی که منبع نوری خارجی وجود ندارد، استفاده کرد. مشکلی که در بنرهای با پروژکتور به واسطه حضور یک منبع نوری قوی، به سادگی برطرف شده است.

از این رو شما می توانید از این بنرها در مکان های مختلفی استفاده کنید. همچنین جنس این بنرها از پارچه های مستحکم و با دوامی ساخته شده است که همین امر موجب بالا رفتن طول عمر آن ها خواهد شد.

از دیگر مزایای استفاده از بنر با پروژکتور می توان به سادگی در استفاده و پیاده سازی آن ها اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن، آن ها را پیاده سازی کرده و اطلاعات مورد نظرتان را در اختیار مخاطبین قرار دهید.

کاربردهای مختلف بنر با پروژکتور

از آن جایی که این بنرها دارای یک پروژکتور قدرتمند برای نمایش هرچه بیشتر متون و طرح های چاپی بر روی خود هستند، می توان از آن ها در هر مکان و در هر زمان استفاده کرد.

از مهمترین کاربردهای بنرهای با پروژکتور می توان به بنرهای موجود در خیابان ها، بزرگراه ها، محل های پرتردد، پل های هوایی،؛ فرودگاه ها، فروشگاه های بزرگ و … استفاده کرد. همچنین این بنرها یکی از موارد پر کابرد در برپایی نمایشگاه های مختلف هستند.

 

تفاوت بنرهای با پروزکتور و فلکسی ها

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه تفاوتی در این دو تجهیزات تبلیغاتی وجود دارد. همانطور که می دانید که از هر دو این تجهیزات برای انجام تبلیغات مختلف استفاده می شود اما شاید بزرگترین تفاوت بین آن ها، در محل هایی است که از این دو لوازم استفاده می شود.

بنر با پروژکتور به فضای تقریبا بزرگی برای نصب و یا نمایش دادن نیاز دارند. از این رو نمی توان از آن در محیط های کوچک تر و داخلی استفاده کرد.

این در حالی است که از تابلو فلکس می توان در فضاهای داخلی و درونی استفاده کرد و اطلاعات مختلفی را در اختیار مخاطبین و مراجعه کنندگان قرار می دهند.

همچنین باید اشاره کرد که منبع نوری تابلو بنر با پروژکتور به صورت خارجی وجود دارد اما در فلکسی ها منبع نور، درون یک چارچوب قرار گرفته است. به بیان دیگر منبع نوری بنرهای با پروژکتور به صورت خارجی و منبع نوری فلکسی ها به صورت داخلی نصب می شود.

از این رو بزرگترین تفاوتی که در این این دو تجهیزات وجود دارد، علاوه بر نوع منبع نوری استفاده شده در هر کدام از آن ها، نوع کاربری متفاوتی است که بنرهای با پروژکتور و فلکسی ها دارند.

مزایای استفاده از بنر با پروژکتور

انواع بنرهای با پروژکتور از نظر جنس

همانطور که اشاره کردیم، تابلو بنر با پروژکتور از پارچه های PVC برای چاپ استفاده می کنند. اما باید بدانید که در موارد دیگر می توان از انواع پارچه های دیگر برای چاپ آن ها نیز استفاده کرد.

هر کدام از این پارچه ها دارای ویژگی هایی بوده و در مقاصد استفاده از آن ها ممکن است با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند. از مهمترین متریال و موادی که برای در تابلو سازی و چاپ بنرهای با پروژکتور استفاده می شود، می توان به اتیلن، پلاستیک های معمولی، وینیل، مش، فابریک و کاغذ اشاره کرد.

نتیجه گیری

یکی از پراستفاده ترین تجهیزاتی که در صنعت تبلیغات استفاده می شود، بنرها هستند. این تجهیزات بسته به نوع منبع نوری می توانند به دو دسته بدون نور و با منبع نوری تقسیم شوند.

تابلو بنر با پروژکتور یکی از پرکاربردترین بنرهایی است که دارای یک منبع نوری خارجی بوده و می توان از آن در مکان هایی که منبع نوری دیگری وجود ندارد، استفاده کرد. بیشتری کاربرد این بنرها در بزرگراه ها، پل های هوایی، فرودگاه ها، سردر مغازه ها و فروشگاه ها و … است. با توجه به موارد یاد شده برای خرید این محصول، از طریق مجموعه چاپان اقدام کنید. این مجموعه محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *